Dide Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Origineel bericht van: Feedpeter Origineel bericht van: Feedpeter Is je router wel modern genoeg? Ik heb hetzelfde probleem gehad,heb toen op aanraden een modernere router gekocht en het probleem was opgelost. sorry, bij mij werkt hij ook niet.. Hier werkt hij ook niet meer...zie wel de video's met screenshot....maar wanneer ik hem probeer af te spelen zegt hij bij mij ook 'geen video'. Misschien heeft Youtube zelf iets gewijzigd waardoor het niet meer werkt. De oorzaak hoeft natuurlijk niet altijd aan de firmware te liggen. Maar Azbox zou dan wel de wijzigingen van Youtube moeten doorvoeren in de firmware...als dit het geval is natuurlijk. Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Klopt Dide Aan de oplossing wordt gewerkt heb ik gehoord 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shultzi Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo, lees hier net dat jullie problemen hebben met utube. Heb dit probleem ook gehad enkele weken geleden. Wel netwerkverbinding maar geen toegang tot internet. Kon er niets over vinden op de diverse fora. Na voor de zoveelste keer andere firmware erin gezet te hebben eens geprobeerd om het interne geheugen te wissen voor de instal. En jawel alles werkte weer als vanouds. Wellicht is dit ook voor jullie de oplossing. gr Leo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
landcruiser Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 ik draai nu een tijdje met de 3501 youtube werkte al die tijd als een speer, totdat ik de multicas met cccam erop zette daarna heeft hij het niet meer gedaan, maar goed ik heb me er niet meer mee bezig gehouden omdat ik cccam net ff iets belangrijker vind. gr.landcruiser Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elflamingo Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Hoe wissen wij het interne geheugen want ben wel benieuwd of dat er mee te maken heeft tenslotte zij er al veel mensen met het zelfde probleem betreffende youtube?? Ik heb zelf namelijk al heel wat gewisseld met firmware en ook zonder de multicas cccam geprobeerd maar ik krijg dus echt geen video beelden groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D_liver Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 You-tube probleem is bekend en zal in de volgende firmware opgelost zijn 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Perdi Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 AZbox is ook niet de enige met dit probleem. Hetzelfde doet zich bijv. ook voor bij de PCH. Door wijzigingen in de Google/YouTube servers is het noodzakelijk dat de FW wordt aangepast. Leuke move! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen