Ga naar inhoud


Nieuwe FW voor Azbox 0.9.3501


naomi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Feedpeter
Origineel bericht van: Feedpeter
Is je router wel modern genoeg?
Ik heb hetzelfde probleem gehad,heb toen op aanraden een modernere router gekocht en het probleem was opgelost.


sorry,
bij mij werkt hij ook niet..


Hier werkt hij ook niet meer...zie wel de video's met screenshot....maar wanneer ik hem probeer af te spelen zegt hij bij mij ook 'geen video'.

Misschien heeft Youtube zelf iets gewijzigd waardoor het niet meer werkt.
De oorzaak hoeft natuurlijk niet altijd aan de firmware te liggen.
Maar Azbox zou dan wel de wijzigingen van Youtube moeten doorvoeren in de firmware...als dit het geval is natuurlijk.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hallo, lees hier net dat jullie problemen hebben met utube. Heb dit probleem ook gehad enkele weken geleden. Wel netwerkverbinding maar geen toegang tot internet. Kon er niets over vinden op de diverse fora. Na voor de zoveelste keer andere firmware erin gezet te hebben eens geprobeerd om het interne geheugen te wissen voor de instal. En jawel alles werkte weer als vanouds. Wellicht is dit ook voor jullie de oplossing.

gr Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe wissen wij het interne geheugen want ben wel benieuwd of dat er mee te maken heeft tenslotte zij er al veel mensen met het zelfde probleem betreffende youtube??

 

Ik heb zelf namelijk al heel wat gewisseld met firmware en ook zonder de multicas cccam geprobeerd maar ik krijg dus echt geen video beelden

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

AZbox is ook niet de enige met dit probleem. Hetzelfde doet zich bijv. ook voor bij de PCH.

Door wijzigingen in de Google/YouTube servers is het noodzakelijk dat de FW wordt aangepast.

Leuke move!

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...