Ga naar inhoud


[TF7710HSCI] HD zenders blijven gecodeerd


tumtum

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik graag een vraag stellen want met CD kom ik niet verder:

Ik heb een TF7700 met aston 1.05 cam en ben overgeschakeld op het familiepakket waardoor ik 3 HD zenders ontvang. (Ned1, Eén en Eurosport HD)

Ik ontvang deze zenders maar ze blijven de melding geven "geen of gecodeerde uitzending"

 

Ik heb wel goed beeld op bijvoorbeeld TV Gelderland en andere regionale omroepen dus het lijkt mij dat de Astra 3 een goed signaal geeft, toch? De signaalsterkte en kwaliteitindicatoren van de TF staan op 84 en 99% maar dit zijn denk ik de waarden van Astra 1. Is dit zo?

Ik heb al aan CD gevraagd of er met mijn kaarten (ik heb er 2) misschien iets niet goed is maar ik kreeg eerst het antwoord dat de 3 HD zenders niet in het familiepakket zitten en daarna dat ze er toch wel in zitten maar misschien het signaal niet voldoende is. Kom ik dus niet mee verder.

Ik heb deze zenders ook op mijn andere TF's (4000 en 5010) gecodeerd en wil ze graag zien.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb ook geprobeerd met een X-cam en dat werkt ook niet. Andere cam? Andere software? Andere ontvanger? De moed maar opgeven.......... Neee

HELP

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je Ashton 1.05 is niet geschikt voor HD. Hij kan de hogere bitstream niet verwerken. Je zult over moeten stappen op een andere. Geschikt zijn de Ashton 1.07, Powercam en de Cam van CD zelf... De Ashton geeft over het algemeen de beste resultaten, maar daar zijn heeeeel veel topics over. In ieder geval gaan de 1.05 en Xcam het niet trekken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga er vanuit dat de hoofdvraag doelt op:

 

Citaat:

Bij deze wil ik graag een vraag stellen want met CD kom ik niet verder:

Ik heb een TF7700 met aston 1.05 cam en ben overgeschakeld op het familiepakket waardoor ik 3 HD zenders ontvang. (Ned1, Eén en Eurosport HD)

Ik ontvang deze zenders maar ze blijven de melding geven "geen of gecodeerde uitzending"

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tumtum
Ja inderdaad, de hoofdvraag is hoe ik op de 7700 de HD zenders kan laten decoderen (cam, ontvanger of iets anders veranderen)

Op de 4000 heb ik echt de zenders erin gekregen maar dat doet weinig ter zake inderdaad.
Kortom nog steeds : HELP!


En daar heb je antwoord op gehad... de Ashton 1.05 trekt het niet voor HD

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast hellohelloagain

problemen met gecoordeerde zenders en het beeld blijft op zwart:1de zender is uit de lucht/of de zender is aleen op bepaalde tijden actief 2je hebt geen abo op deze zender 3hij pakt effe niet,het kan zijn dat je een paar keer heen en weer moet zappen eer ie pakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...