post Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 hallo zou graag mijn email adresboek uitgeprint zien onze laptop is gecrast dus wil ik hem opnieuw installeren kan nog bij een aantal programma,s maar om alle e-mail adressen over te schrijven dacht ik is het mogeluk om ze uit te printen al vast bedankt groet andre
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 afhankelijk van welke email client je gbruikt kun je ook het postbus bestand backuppen bij outlook express zoeken naar *****.wab bij outlook zoeken naar *****.pst van recente datum en met relevante grootte copieren naar usb stick of zo. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
winwiz Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Als je nog bij de mail kan kan het nog makkelijker. Zoek naar een grote .pst file en kopieer die naar bijvoorbeeld een usb stick. Importeer die weer in de outlook van je nieuwe laptop. Je hebt dan alle mail weer terug en je e-mailadressen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
post Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 hallo het is gelukt en bedankt voor de snelle reacties met vriendelijke groet andre
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen