floyd2 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik had net een persoon van canaldigitaal aan de telefoon die mij 4 maanden gratis het hele pakket beloofde omdat ik een vaste klant ben. Ik gevraagd wat het addertje was,en ik moest gewoon binnen 2 maanden opzeggen met de notitie wat ik van alle zenders vond,en dan mocht ik gewoon 4 maanden het pakket bekijken. Ik kon er niks bijzonders aan ontdekken,dus heb ik ja gezegd,en binnen een paar dagen moet ik het hele pakket dus kunnen zien. Opzeggen moest schriftelijk. Heb ik me nu wat aan laten smeren of zijn er meer hierzo die de aanbieding hebben gekregen??? VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5
Hotbird Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Deze actie's doet CD wel meer, let er goed op dat je binnen de opzegtermijn opzegt anders zit je er geheid minimaal 1 jaar aanvast. Meestal is de opzegtermijn voor deze proefperiodes 1 maand. Advies: direct de opzegging de deur uit doen met de mededeling dat je geen gebruik wenst te maken van een abonnement na de proefperiode. Ron
Pjotrb Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Gewoon niet aan beginnen. Ik heb geen interesse in andere pakketten dan wat ik nu heb, ook niet als ik ze gratis krijg. Bovendien: als je dit aanbiedt voor vier maanden moet het niet zo zijn dat je er ineens een jaar aan vast zit, dat is vals spelen. Maar ja, we kennen CDS inmiddels wel een beetje..... 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
wonderboy Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Of zoals gewoonlijk ontvangen ze je briefje niet en zit je er een jaar aan vast. Aan dit soort zaken nooit aan mee werken!
floyd2 Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: wonderboy Of zoals gewoonlijk ontvangen ze je briefje niet en zit je er een jaar aan vast. Aan dit soort zaken nooit aan mee werken! ruim op tijd opzeggen?? En als je geen reactie krijgt dan aangetekend opzeggen?? VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5
Hotbird Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website. Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter. Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent!
theparasol Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ben ook al eens benaderd met verzoek mijn familie op te waarderen naar entertainment. De dame begon enthousiast over sportkanalen te babbelen en filmkanalen en wat ik daar van vond: Mooi! maar ik ben tevreden met wat ik heb. Ik kan het u 6 maanden gratis aanbieden! Mooi! maar ik ben tevreden met wat ik heb. Ok, nuja goede avond dan verder! Voor je het weet zit je weer vast omdat je om wat voor reden dan ook niet tijdig opgezegd (schijnt) te hebben.
Eduard07 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: Hotbird inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website. Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter. Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent! In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Catastrofus Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Hotbird inderdaad, ruim op tijd opzeggen met het verzoek dit naar jou te bevestigen, vervolgens kun je eventueel, wanneer je niets gehoord hebt, er nog een email aan wagen via de website. Aangetekend versturen is natuurlijk altijd beter. Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd bent! In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren. Die leesbevestiging hoeft een ontvanger niet te honoreren. Daar heb je dus niets aan. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Eduard07 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Die leesbevestiging hoeft een ontvanger niet te honoreren. Gert. Nee, maar wellicht doet ie dat wel. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
MikeBsc Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Tot mijn verbazing zag ik zojuist dat de RTL zenders, en Veronica te bekijken waren. Ik heb verder geen abonnement van CD, enkel een geregistreerde pas voor Ned 1,2 en 3. Ik ben verder niet gebeld over de actie. Zal misschien nog wel komen. Ik ben in elk geval verder niet geïnteresseerd in een abonnement. Ik vind het overigens een beetje 'dubieus' dat je een opzegbrief moet gaan sturen. Ik heb immers nergens voor getekend en me zeker nergens voor aangemeld. Ik denk ook niet dat het 'opdringen' van een abonnement op nevenstaande manier in lijn is met de wet. Michael / PA4MW
Neptunus Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Het is eigenlijk een hele mooie actie want op deze manier kan je kennismaken met andere pakketten. MAAR: als ze dit goed willen doen moeten ze het automatisch laten beëindigen want wat denken ze nou? Dat ze mensen die eigenlijk niet willen een abo aan kunnen smeren? Niet echt klantvriendelijk hé! Gewoon kennis laten maken, een paar weken voor de afloop even bellen of de klant ermee door wil gaan en netjes afschakelen als de klant niet wil doorgaan. Geen klant die zich dan genaaid voelt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
floyd2 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: MikeBsc Ik ben verder niet gebeld over de actie. Zal misschien nog wel komen. Ik ben in elk geval verder niet geïnteresseerd in een abonnement. Ik vind het overigens een beetje 'dubieus' dat je een opzegbrief moet gaan sturen. Ik heb immers nergens voor getekend en me zeker nergens voor aangemeld. Ik denk ook niet dat het 'opdringen' van een abonnement op nevenstaande manier in lijn is met de wet. Dan waren die kanalen toevallig open of ze doen wat fout bij canaldigitaal. Bij mij werd met klem gezegd dat het gesprek werd opgenomen,dus zit ik er aan vast,want dat is net zo goed als tekenen. VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5
MikeBsc Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Op die manier zou het wel rechtsgeldig zijn. Opnames mogen alleen ter bewijs gebruikt worden, als je degene die je opneemt, hiervan in kennis gesteld hebt. Helaas denk ik dat CD niet zo gauw een fout maakt door de boel open te zetten, tenzij een personeelsfeest ietwat uit de hand gelopen is, hihi. Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat de oorzaak is. Het is nog een oud SECA 2 kaartje, maar voor de publieke functioneert het nog prima :-) Michael / PA4MW
Johan45 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Momenteel zijn Ned.123, de RTL's, SBS en Net5 ongecodeerd. Heeft dus niets met deze actie te maken. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen