MikeBsc Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat is goed nieuws Johan :-) Als ze nu ook Film 1, 2, en 3 ongecodeerd doorgeven kan mijn dag niet meer stuk, hihi. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de reden is van het ongecodeerd doorgeven. Veronica is trouwens ook te bekijken :-) Michael / PA4MW
Eduard07 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: Johan45 Momenteel zijn Ned.123, de RTL's, SBS en Net5 ongecodeerd. Heeft dus niets met deze actie te maken. Plots zomaar open? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Mijn seca2 kaart heeft (nog) geen nieuwe key's gekregen. En nog wel in een CanalDigitaal goedgekeurde Philips 2221 decoder. Misschien dat daar het probleem zit, en hebben ze uit voorzorg om de helpdesk te behoeden voor overmatig gebruik de set top box kanalen tijdelijk vrijgeschakeld. Vult u rustig aan !!!
Rico H Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: Eduard07 In wezen zou een email voldoende moeten zijn. Zwart op wit. Je kunt er even een leesbevestiging bij activeren. Vorige week belde CD met het aanbod 2 maanden gratis Eredivisielive, ja gezegd, volgende dag brief ontvangen waarin stond dat na 2 maanden automatisch wordt omgezet in jaarabonnement tenzij je binnen 4 weken opzegt. Gelijk via Mijn CD opgezegd, volgende dag kreeg ik een email toegestuurd met daarin bevestiging van opzegging na proeftijd, weer een dag later ook een brief ontvangen met diezelfde bevestiging van opzegging... Ging dus erg makkelijk en alles werd dubbel bevestigd. Blijf het wel raar vinden trouwens dat je niet aan het einde van de proeftijd kunt beslissen, dan pas kun je toch pas goede beslissing nemen of je iets wilt hebben ? Maar ja, ze gokken er blijkbaar op dat mensen niet binnen 1 maand opzeggen en dan zit je er dus aan vast. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
jacobus Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 ik heb ook zo'n aanbieding gehad. Deze heb ik aangenomen en meteen weer opgezegd. Ze hopen dat je dat vergeet of zo, of dat je misschien zelfs bewust dat (duurdere) pakket houdt, omdat je het leuk vindt. Opzeggen is echter geen enkel probleem, tenminste in mijn geval niet.
Satdorus Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Nou laat ze mij dan ook maar bellen. Ik heb wel zin in een proefperiode.
Gast satchmo Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 met alle respect.. wel een paar maanden gratis willen kijken maar je niet willen verbinden.. en vervolgens daar met elkaar over gaan communiceren op een forum.. kijk eens in de spiegel...
edbe Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: floyd2 Ik had net een persoon van canaldigitaal aan de telefoon die mij 4 maanden gratis het hele pakket beloofde omdat ik een vaste klant ben. Ik gevraagd wat het addertje was,en ik moest gewoon binnen 2 maanden opzeggen met de notitie wat ik van alle zenders vond,en dan mocht ik gewoon 4 maanden het pakket bekijken. Ik kon er niks bijzonders aan ontdekken,dus heb ik ja gezegd,en binnen een paar dagen moet ik het hele pakket dus kunnen zien. Opzeggen moest schriftelijk. Heb ik me nu wat aan laten smeren of zijn er meer hierzo die de aanbieding hebben gekregen??? niet intrappen, doen ze meestal als je iets opzegt, anders zit je er zou weer aan vast... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Eduard07 Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: Johan45 Mijn seca2 kaart heeft (nog) geen nieuwe key's gekregen. En nog wel in een CanalDigitaal goedgekeurde Philips 2221 decoder. Misschien dat daar het probleem zit, en hebben ze uit voorzorg om de helpdesk te behoeden voor overmatig gebruik de set top box kanalen tijdelijk vrijgeschakeld. Inderdaad niet onlogisch, maar mijn ongeregistreerde SECA2 heeft wel een update gekregen in een niet-gecertificeerde ontvanger, dus concludeer ik dat de huidige vrijschakeling in eerste instantie voor hun eigen spullen bedoeld is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Origineel bericht van: satchmo kijk eens in de spiegel... Waar moet ik op letten? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jedokus Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 alleen hier is rtl8 wel gecodeerd en rest van de rtl zenders en ned zenders niet vandaag
Satdorus Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: satchmo met alle respect.. wel een paar maanden gratis willen kijken maar je niet willen verbinden.. en vervolgens daar met elkaar over gaan communiceren op een forum.. kijk eens in de spiegel... Ja how effe, jij maakt het lekker....... Ik betaal al jaren voor een flinke abbo aan CD. Iedereen die dat niet heeft komt in aanmerking voor een proefperiode. Ik wil ook wel een paar maanden niet betalen om TOCH alles te kunnen zien.
fimave Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Mij mogen ze best bellen. Wij hebben net een duo LNB geplaatst dus via Mijn CD gevraagd of ze niet alle kanalen open konden zetten voor een proefperiode omdat ik geen abbo wil voor iets wat ik nog niet weet of het zal gaan bevallen. Maar volgens CD was dit niet mogelijk. Verder kunnen we weer via AH voor € 4.99 2 maanden eredivisielive bekijken.
Hydraman Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik zag vanavond een gemiste oproep vanaf het telefoonnummer 035-6267000, Canal Digitaal toch?
xamuh8100 Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 opzegadvies : 2 maanden van te voren, hoeft niet aangetekend gewoon met 44 cent zegel , maar zet in de brief dat zij een bevestiging van opzegging sturen binnen 2 weken.Die bevestiging is ontzettend belangrijk , moet je eigenlijk bij alle abbo's doen die je wilt stoppen , als bewijs van hun achteraf. Vaak doen ze dat wel , hoor je binnen die twee weken niets van CD kun je nog altijd aangetekend versturen of bellen of mailen via mijn canaldigitaal. Werkt(e) bij mij altijd goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen