HenkieZwenkie Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Hallo, Weet iemand hoe het zit met het volgende. Ik had een jaarcontract bij CDS. Dit is afgelopen op 31 augustus. Ik heb nu nog steeds beeld maar er is al 2 maanden geen bedrag meer afgeschreven van mijn bankrekening. Kan dit kloppen ? Mvg, Henk
rudie1956 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: HenkieZwenkie Hallo, Weet iemand hoe het zit met het volgende. Ik had een jaarcontract bij CDS. Dit is afgelopen op 31 augustus. Ik heb nu nog steeds beeld maar er is al 2 maanden geen bedrag meer afgeschreven van mijn bankrekening. Kan dit kloppen ? Mvg, Henk Ssssssssss. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
rommelaar Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: HenkieZwenkie Hallo, Weet iemand hoe het zit met het volgende. Ik had een jaarcontract bij CDS. Dit is afgelopen op 31 augustus. Ik heb nu nog steeds beeld maar er is al 2 maanden geen bedrag meer afgeschreven van mijn bankrekening. Kan dit kloppen ? Mvg, Henk Heb je wel al een schrijven gehad van CD dat ze je abbo zullen beeindigen?Daar staat dan de datum op ingevuld waarop je kaart word afgesloten.Als ze dit niet doen is het hun probleem. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
jimny Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Het zit op dit moment zo, de laatste abonnementsinningen voor de maand september zijn geind half augustus. De maand oktober wordt volgende week geind door Canal digitaal ;dus dan is het nog even wachten tot volgende week of je abonnement ook inderdaad eind augustus is beeindigd. Wil je het eerder weten dan kun je eventueel bellen of proberen om een account aan te maken op mijn canal digitaal. Als dit laatste niet lukt dan is op zeker je abonnement beeindigd, lukt het wel dan is je eventuele opzegging niet aangekomen bij CD
HenkieZwenkie Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2009 Op mijncanaldigitaal staat een einddatum van 30-09-2009. Maar ik wil mijn contract niet beeindigen. Wordt dit niet stilzwijgend verlengd ?
Gast wanderer Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 wacht maar tot de nieuwe sleuteltjes er aan komen, dan gaat het beeld vanzelf op zwart....
boekkie Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: HenkieZwenkie Op mijncanaldigitaal staat een einddatum van 30-09-2009. Maar ik wil mijn contract niet beeindigen. Wordt dit niet stilzwijgend verlengd ? Canaldigitaal wil schijbaar deze maand geen geld,normaal wordt het geld bij mij afgeschreven rond 25 sept,nu 2 okt,en nog niets afgeschreven! Ook bij(mijncanaldigitaal) nota online,staat nog steeds als laatse rekening, 14-08-2009,dus ook niet bij gewerkt,vreemd.... Einddatum van 30-09-2009,is normaal,want je kunt nu per maand opzeggen! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
boekkie Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Einddatum van 30-09-2009,is normaal,want je kunt nu per maand opzeggen! Foutje,moet 31-10-2009 zijn,dus ook niet bijgewerkt! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
jbbrans Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: boekkie Origineel bericht van: HenkieZwenkie Op mijncanaldigitaal staat een einddatum van 30-09-2009. Maar ik wil mijn contract niet beeindigen. Wordt dit niet stilzwijgend verlengd ? Canaldigitaal wil schijbaar deze maand geen geld,normaal wordt het geld bij mij afgeschreven rond 25 sept,nu 2 okt,en nog niets afgeschreven! Ook bij(mijncanaldigitaal) nota online,staat nog steeds als laatse rekening, 14-08-2009,dus ook niet bij gewerkt,vreemd.... Einddatum van 30-09-2009,is normaal,want je kunt nu per maand opzeggen! Blijkbaar gaan ze over op 2 maandelijks factureren en innen. Ik heb vorige keer ook voor 2 maanden betaald en het lijkt erop dat dat deze maand weer gebeurd. Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Astra 1, 2, 3 en Hotbird
jimny Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 De IC wordt volgende week voor de maand oktober geind (bron: medewerker Henk van de klantenservice CD)
aal50 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 ik heb mijn maandelijkse update ook nog nog niet gehad staat nog steeds op 31-10-2009,al een paar maal nieuwe activatie aangevraagd maar geen update het is een seca 2 kaart in een dreambox 7020 met cccam 2.12,anders nooid geen probleem maar er komt nu geen update binnen Andre
Bari Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 nou ik heb een seca 3 kaart en die staat nu op 2/12/2009 alleen kan ik nu geen enkele zender meer zien (alleen degene die nu fta uitzenden) ik zie dat de factuur op 3/10 is verstuurd, of het moet komen doordat mijn abbo op 30/9 afliep (zag ik net) maar ze hebben wel een factuur gestuurd dus blijft vaag
edbe Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 komt nogwel die afschrijving, dan nemen ze eind oktober wel de incassering. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
HenkieZwenkie Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Eindelijk een nieuwe nota op Mijncanaldigitaal. Inderdaad wordt er nu per 2 maanden afgeschreven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen