peterksr Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 hallo, ik heb van mijn provideren een ander emailadres gekregen in wil dit in mijn msn veranderen daar de eerste niet meer gaat werken. wie kan mij vertellen hoe ik dit in msn kan veranderen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 dat kan niet. Je registreerd je msn account op een e-mail. Wat je moet doen is dus een nieuwe MSN aanmaken en dan je nieuwe e-mail gebruiken. Windows Live ID Regi Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Dan kan dus WEL. Het is niet het meest makkelijke (hoewel) Je moet een zogenaamd Windows Live ID hebben. Die kun je hier koppelen aan je msn. https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=650&lc=1043 als je dat hebt kun je links op deze pagina via accountservices je email account wijzigen... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 uhm dat kan dus niet... je kan wel 1 alternatieve e-mail toevoegen, maar je blijft je originele e-mail houden als inlog. Dit email adres is namelijk je ID waar alles aan gekoppeld zit... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: Sjattuh uhm dat kan dus niet... je kan wel 1 alternatieve e-mail toevoegen, maar je blijft je originele e-mail houden als inlog. Dit email adres is namelijk je ID waar alles aan gekoppeld zit... Joh wees eens niet zo eigenwijs. Ik heb het een paar maanden geleden zelf gedaan..Niets alternatief gewoon gewijzigd ff screenshotje... Ik heb wel wat onzichtbaar gemaakt Op de bovenste regel mijn naam daaronder mijn account naam (email adres) en dat kun je dus wijzigen. Ik heb zoals je ziet geen alternatief opgegeven. Al mijn contacten bleven gewoon bestaan, niets aan de hand. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb geen 'wijzigen' naast mijn e-mail staan. Ik vermoed dat je dus ergens nog een registratie hebt aangemaakt. Mijn registratie bij MSN is sinds 11 oktober 2003 mijn windows live ID weet ik niet. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik kan het emailadres ook niet wijzigen. Misschien kan het zijn dat het alleen mogelijk is als je een niet Hotmail/MSN/Live emailadres hebt gebruikt.
winwiz Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Nee hoor, ik ging van een planet.nl naar winwiz.nl Misschien eens een live id aanmaken? Daar koppel je je msn account aan en dan zou het wel mogelijk moeten zijn. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast hummiesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Je leest niet goed. Ik zeg net dat het wijzigen waarschijnlijk alleen kan als je een Live id hebt met een emailadres anders dan van hotmail/msn/live. Ter info, ik heb een Live id met hotmailardres. Nu is de vraag wat de TS voor email aan zijn Live id heeft gekoppeld?
Puch Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Waarom het zo moeilijk maken? Surf naar hotmail.com Maak daar een email adres aan. (dan ben je niet meer van je provider afhankelijk.) Deze gebruik voor msn Je stuurt een e-mail naar al je contacten met de mededeling dat je msn adres is veranderd en of ze je opnieuw willen toegang geven. Voegt ze allemaal toe aan het nieuwe profiel. Voordeel is dat je mensen waar je liever niet meer in je list wil geen email stuurt en ze niet meer in je contacten lijst zet Als iedereen je terug toestemming geeft heb je binnen geen tijd je contactenlijst terug. Dan zal je meteen ook weten wie jou niet meer in hun contacten lijst wil iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast hummiesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Nog een voordeel, je emailadres van je provider is zo meer beschermt tegen onverlaten en spam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen