Ga naar inhoud


rookverbod op werk word niet serieus genomen


seije017

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: seije017

dus ga deze week nogmaals melding maken en verandert er niet dan zit er niets anders op dan er melding van te maken.


Vroeger zeker zelf de longen uit je lijf gedampt?
Dat zijn meestal de grootste klagers.sm_eerie.gif

Rook zelf niet en het enige wat ik verlang is dat er niet in de kantine gerookt wordt, maar voor de rest gaan ze d'r goddelijke gang maar, ze moesten eens weten hoe erg ze stinken voor degenen die niet roken. pukey.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@seije017

 

Je kan via internet een klacht indienen via onderstaande link http://www.vwa.nl/portal/page?_pageid=11...p;p_actie=roken

 

of het veel efect heeft weet ik niet, heb een aantal malen een melding gemaakt van het negreren van het rookverbod hier bij de toegang van het winkelcentrum alwaar een snackbar eigenaar, het personeel en klanten van de snackbar buiten de snackbar maar binnen het winkelcentrum rookt. Helaas nog niets gemerkt roken gebeurt daar nog steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
@seije017

Je kan via internet een klacht indienen via onderstaande link http://www.vwa.nl/portal/page?_pageid=11...p;p_actie=roken

of het veel efect heeft weet ik niet, heb een aantal malen een melding gemaakt van het negreren van het rookverbod hier bij de toegang van het winkelcentrum alwaar een snackbar eigenaar, het personeel en klanten van de snackbar buiten de snackbar maar binnen het winkelcentrum rookt. Helaas nog niets gemerkt roken gebeurt daar nog steeds


Ik weet van een bedrijf dat het wel heeft gewerkt. Het roken op de eigen kamers werd toegestaan (managers).
Simpelweg een klacht indienen en ze kwamen langs en ze kregen een boete.
Nu is het geschiedenis en moeten de managers ook het rookhok in.
Overleggen met leidinggevenden heeft dus duidelijk geen zin. Zij lappen de regels aan hun laars.
Als de VWA niet snel reageert, gewoon op nieuw melden en blijven melden.
Succes smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik (als roker) zou in eerste instantie 't ook melden. Misschien is roken dan een slecht voorbeeld voor mij. Maar goed, er bestaat dan wel een wet over niet roken op de werkplek, maar ik zou 't nog eens goed overdenken. Als 't niet echt een probleem is maar meer een principekwestie dan zou ik 't niet doen. De nadelen omdat je je collega's "verraden" hebt zijn veel zwaarder. Als je op een slinkse indirecte manier ontslagen zou worden dan schiet je zelf niks op en blijven ze daar alsnog roken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met of zonder "Wet" er is een afspraak gemaakt dat er niet wordt gerookt en daar heeft iedereen zich simpelweg aan te houden.

 

Het nakomen van afspraken is net zo van vanzelfsprekend als dat je salaris wordt gestort.

Ik zou ze er een laatste keer op wijzen met vermelding van je verdere stappen indien geen resultaat.

 

Ik ben zelf een roker.

 

 

SingleSlow

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Daarom moet je ook het VWA bellen en een controle aanvragen, dan blijf jezelf anoniem smirk


Gadverdamme, verklikkers op de werkvloer zijn killing voor je bedrijf/werksfeer.


verklikkers = rokers? :D

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: AlanS
... Of doe je dat om te zieken?
...Zelf heb ik een hekel aan de verraderscultuur die er is in Holland....


Ik heb een hekel aan aan mensen die het normaal schijnen te vinden zich niet aan het normaal betamelijke te houden (namelijk niet roken in openbare gelegenheden en op werkplekken, als ook in cafe's).
Lieden die zich daar niet aan houden mogen van mij "verraden" worden en de verrader is in mijn ogen een held die weer een steentje heeft bijgedragen tegen het afglijden van de normen en waarden in dit land.

Ron


Goed gezegd, nu weten wij in ieder geval wat voor vlees we in de kuip hebben wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

We kunnen er grappen over maken, en daar doe ik zelf ook aan mee, maar er is een ding duidelijk:

 

Een groot deel van de rokers is niet bereidt om rekening te houden met anderen.

Dat zie je in dit topic en ook in het topic over het rookverbod in kroegen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Er zijn instanties waar je dat kan melden.

Maar doe je dat omdat je er echt last van hebt wat ik me niet kan voorstellen in zo een grote hal. Of doe je dat om te zieken.

Zelf heb ik een hekel aan de verraderscultuur die er is in Holland. maar heb je er echt last van dan zijn er genoeg middelen om er een einde aan te maken.

Zou eerst eens met de directie praten voordat je meteen zo een instantie op hun dak gooit.


Ik vind deze opmerking buiten alle proporties en een moderator onwaardig. Zie het citaat hieronder uit Wikipedia:

Moderator is ook een term die op het Internet gebruikt wordt voor een gebruiker met bepaalde privileges.

Vaak hebben moderatoren als taak om een forum, mailinglijst of website netjes te houden of een discussie te leiden. Om deze taak te volbrengen hebben moderatoren vaak rechten om berichten van gebruikers aan te passen of te verwijderen en om gebruikers te corrigeren.

Hoewel moderatoren geacht worden zich aan bepaalde regels te houden en er op toe moeten zien dat gewone gebruikers zich ook aan deze regels houden, komt het ook voor dat een moderator zijn boekje te buiten gaat. Veel fora of mailinglijsten hebben in zo'n geval nog een sysop of netwerkbeheerder waar geklaagd kan worden. Het is ook mogelijk dat een moderator zijn privileges verliest omdat een meerderheid van de gebruikers dat wil.

Op bulletin board systems werden moderatoren aangesteld om niet-relevante berichten snel te kunnen verwijderen.

Mijn punt is duidelijk, lijkt me.

Met vriendelijke groeten van John uit Den Bosch
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt,en dat merk je overal,en wat dachtje van die (vies)peuken die over al hun afval produkten van hun verslaving overal maar neergooien voor winkels kroegen noem maar op over al vind je die troep,zels in natuur gebieden.Word het niet eens tijd om daar wat meer belasting over te heffen?...AL ROOK JE NOG ZO SNEL,DE ZIEKTE VAN MALBORO ACHTERHAALD JE WEL. u moet de vriedelijke groe(n)ten van Hak hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...