Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaing met een @sat receiver ( prestige )


blitzteam

Aanbevolen berichten


Heb zo'n ontvanger gehad, onlangs ingeleverd bij tvv voor een nieuwe philips hd (reserve ontvanger). In het begin was dit een goeie ontvanger om laat het maar zo noemen "om in het donker te kijken". De soft werd overal wel beschikbaar gezet, maar de ontvanger moest wel worden voorzien van andere firmware. Nu is die nog enkel goed voor naar enkel de vrije zender te kijken (fta), dus om deze werkende te krijgen voor cd zal een leuke onderneming zijn! Veel is er eigenlijk niet meer mee te doen dan hierboven vermeld. sommige cam's krijg je niet werkende daar die nogal zindelijk is voorbepaalde modulles, de tvv of cd cam gaf constant haperingen tot zelfs vastlopers tot gevolg! Eigenlijk ben ik blij dat tvv deze omruil heeft gedaan ben ik van mijn stofverharende ontvanger af :-). Was eigenlijk nog een duren ontvanger ook ik had iets van 12000fr betaald in die tijd erg hé.

 

Dus veel zou hij nie mogen of kunnen vragen, 10 a 20 euro is het maximum voor hobby ontvanger verder niets.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb 5 euro betaald.

 

Als ik nou wist of hij met een Ci werkt en met welke was ik al een stukje verder( anders toch maar de verkoop in ).

Als ik goed voor heb zit er software in dat verdacht veel lijkt op die van een Xtreme, misschien dat ik hiermee verder kom( tenminste als er nog iets te vinden is van desbetreffende receiver ).

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep het ding heeft de zelfe fabrikant als de Extreme Kaon uit Korea zelfde software kan en in en werkt met zo'n beetje alle ci modules.

Druk er een ci module met smartkaart in en het werkt hier heb ik er in het verleden alles ingehad conax viacces dragon magic module MR MRv en alles werkt volgens mij doe je moeilijk om niets probeer iets.

 

Waarom moet er andere software in werkt hij niet dan??

Nieuwste software is uit 2003 en de site waar het stond bestaat niet meer. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij was ook aangepast, en dan nog even een andere cas in en had niets anders dan problemen mee! de cd of tvv seca cam werkte met geen enkele mogelijkheid. De penta 1.20 die erop stond kon je er niet meer afkrijgen, dus deze kwam in ruzie met de emusoft die erop stond! Van witte schermen tot roze dan naar blauw, laat me zeggen dat ik de kleuren van de regenboog heb zien langs komen met deze ontvanger. hulp moest je al zeker niet verwachten van de invoerder daar werd je gewoon afgewimpeld.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
Nou ik heb 5 euro betaald.

Als ik nou wist of hij met een Ci werkt en met welke was ik al een stukje verder( anders toch maar de verkoop in ).
Als ik goed voor heb zit er software in dat verdacht veel lijkt op die van een Xtreme, misschien dat ik hiermee verder kom( tenminste als er nog iets te vinden is van desbetreffende receiver ).


Ik heb vroeger ook zo'n 1 gehad, je kan er een ci module van canaldigitaal erin stoppen, of tv vlaanderen.

De ingebouwde module werkt niet meer met seca3, of er moet een nieuwe tetra of pentacrypt uit komen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...