Gast MiLo Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 In deze versie heb ik zitten editen om het geheugengebruik wat in te korten. Dat lijkt te lukken. Versie 0.6r4 vreet alle geheugen op in mijn 7025 en de dreambox loopt vast, als ik Rytec's XML gebruik. (geen swapfile!) Deze versie gaat al een stuk rapper, verbruikt al een stuk minder RAM en mijn 7025 crashte niet. Het geheugengebruik is nog steeds fors, daar ga ik nog aan werken. Verder is de "patched" optie verdwenen uit de XML file - of de patch aanwezig is dat detecteert hij nu zelf wel, ongeacht wie het image gemaakt heeft. Vrijwilligers gezocht om deze versie eens aan de tand te voelen... enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.7r4_all.zip
Rytec Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Mike, zit wel nog de oude datfile van mij bij als je hem installeert. in bijlage de recentste. rytecxmltv.zip ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
aardbeì Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 ik ga gelijk testen, met ongepatched Gemini in dit geval (y) 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Rytec Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Op het eerste zicht is de import prima verlopen met het grootste bestand. Getest op DM7025+ en DM800. Nu afwachten tot morgenochtend of de automatische ook soepel verloopt. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
allez l'om Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 heeft hier ook perfect gewerkt op newnigma Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
allez l'om Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 enige probleem wat ik nog heb is dat alle programma's in de epg een uur te laat staan (programma wat om 20:30 begint staat op 21:30). Heb in de config de tijd op 0000 gezet, en opnieuw geimporteerd maar dat helpt niet, wat zie ik over het hoofd? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
aardbeì Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 't gaat hier ook goed met Gemini 4.4, zonder swap met naar ik meen de grootste rytec file. Alleen qua tijd lijkt het niet veel te schelen, maar dat kan aan mij liggen, 't duurt iig zo'n 18 minuten nu op m'n dm800 een kanttekening, boot.py is volgens mij (zo'n python kenner ben ik niet) afhankelijk van de aanwezigheid van /media/cf /media/usb resp. /media/hdd volgens mij gaat def find EPG() de mist in bij afwezigheid van een van deze dir's. ik heb de indruk dat vanaf G4.4 deze dir's niet allemaal meer standaard aanwezig zijn, maar dat kan ook al eerder zijn, want eigenwijze ik gebruikt boot.py al een tijdje niet maar spelevaart wat met een paar regeltjes in enigma2.sh mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Rytec Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Origineel bericht van: allez l'om enige probleem wat ik nog heb is dat alle programma's in de epg een uur te laat staan (programma wat om 20:30 begint staat op 21:30). Heb in de config de tijd op 0000 gezet, en opnieuw geimporteerd maar dat helpt niet, wat zie ik over het hoofd? Hoe staat je tijdzone ingesteld in Newnigma, mss dat dit er iets mee te maken heeft of anders die eens een uur minder instellen? T'is maar een probeersel. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
allez l'om Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 dat is nu gelukt bedankt, een herstart van de dreambox en dan opnieuw inlezen was de truc. Andere vraag, kan ik ervoor zorgen dat het epg bestand op de usb wordt opgeslagen? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Transpondertje Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: allez l'om heeft hier ook perfect gewerkt op newnigma Heb hem hier ook op 2.8 newenigma staan maar heb de indruk dat ik geen week epg binnen krijg Moet ik nog iets aanpassen in newenigma ? VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Daskie Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Hey, De 0.6 plugin kreeg ik niet meer aan de praat in Pli. Wilde vandaag opnieuw gaan flashen, toch nog even de 0.7 erin gezet. Nu werkt het weer geen idee hoe dat kan maar ik ben blij. Gr. Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast MiLo Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Update (deze komt binnenkort in de MiLo-feed): - RAM gebruik is nu niet meer merkbaar, dus geen swap meer nodig. - Import van Rytec's laatste deed mijn 7025 zojuist in een minuut of twee. - Rytec's laatste xmltv.dat erin gezet. Ik vind het een goede kandidaat voor release enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.7r5_all.zip
Gast patje7of9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Update (deze komt binnenkort in de MiLo-feed): - RAM gebruik is nu niet meer merkbaar, dus geen swap meer nodig. - Import van Rytec's laatste deed mijn 7025 zojuist in een minuut of twee. - Rytec's laatste xmltv.dat erin gezet. Ik vind het een goede kandidaat voor release Heb deze plugin geïnstalleerd en heb geen EPG meer van de SKY zenders. Heb wel een volledige EPG overzicht van TV-Vlaanderen en CDS. Met versie 0.6 kreeg wel nog EPG van SKY. Hoe kan dat? Ik gebruik de MILO image.
Obi Wan Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 ik ga hem gelijk proberen! Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Kabeltje87 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Heb net deze versie geïnstalleerd op OozoonCVS. Volgende opmerkingen: 1. Standaard is de benl file van rytec geselecteerd. Indien je ook de SKY kanalen wilt moet je de .dat file aanpassen. 2. De import van de benl file duurde nu iets tussen 2 en 3 minuten op mijn 7025. Voorheen was dat ongeveer 5 minuten. Er is dus een snelheidswinst behaald. 3. De claim van geheugen gebruik, kan ik niet bevestigen. Mijn swapfile was nog steeds merkbaar meer aangesproken tijdens een import als toen de box gewoon gebruikt werd. Goed werk dus, maar het effect op het geheugen gebruik vereist nadere observatie. Willy PS: verwijder wel alle oude XMLTV.dat files uit de etc/epgimport dir op jouw box ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen