Gast patje7of9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 Heb net deze versie geïnstalleerd op OozoonCVS. Volgende opmerkingen: Indien je ook de SKY kanlen wilt moet je .dat file aanpassen. Willy Wat moet je dan aanpassen in dat. file?
Kabeltje87 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: Kabeltje87 Heb net deze versie geïnstalleerd op OozoonCVS. Volgende opmerkingen: Indien je ook de SKY kanlen wilt moet je .dat file aanpassen. Willy Wat moet je dan aanpassen in dat. file? Dit: <files> <file>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</file> ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast patje7of9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: Kabeltje87 Heb net deze versie geïnstalleerd op OozoonCVS. Volgende opmerkingen: Indien je ook de SKY kanlen wilt moet je .dat file aanpassen. Willy Wat moet je dan aanpassen in dat. file? Dit: <files> <file>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</file> Het is me eindelijk gelukt,bedankt.
Dolf Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 De nieuwe plugin werkt snel en zonder probelemen. Heb tot vrijdagmorgen EPG. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
vGnp Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Nu heb ik op NED1 dat het klopt, en dat op NED2 en NED3 de tijden een uur te laat zijn?!? Ik ben al aan het spelen geweest met de timezone op de box en de offset in xmltv.dat. Mag echter niet baten. Meer mensen die dit hebben? Ik draai Gemini 360-dm7025-20080619 onder Barry Allen 4.6.81 vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Dolf Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Vgnp, Wel even herstarten als je xmltv.dat hebt aangepast. Dolf. VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
vGnp Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: Dolf Vgnp, Wel even herstarten als je xmltv.dat hebt aangepast. Dolf. GUI herstarten, Dreambox herstarten, had ik al diverse keren geprobeerd, helpt ook niet. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Kabeltje87 Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 U hebt een niet gepatchte image. De timezone van de box goed zetten +2.00 h GMT In de xmltv.dat file moet U dan het volgende aanpassen: <offset>+0000</offset> En dit is belangrijk: Doe na de aanpassing van .dat file een volledige box herstart. Dus box uitzetten en terug aan zetten. Doe daarna een nieuwe import. Het zal wel lukken dan. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Laverda Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Hallo Milo, werkt perfect, bedankt voor je aanpassingen. Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
vGnp Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: Kabeltje87 U hebt een niet gepatchte image. De timezone van de box goed zetten +2.00 h GMT In de xmltv.dat file moet U dan het volgende aanpassen: <offset>+0000</offset> En dit is belangrijk: Doe na de aanpassing van .dat file een volledige box herstart. Dus box uitzetten en terug aan zetten. Doe daarna een nieuwe import. Het zal wel lukken dan. Willy Ik ben inmiddels bezig om het Barry Allen gebeuren (het wordt wel eens tijd om TV te kijken i.p.v. het steeds maar kl*ten met images) te verwijderen en er rechtstreeks Milo op te zetten. Maar in ieder geval bedankt voor de info. Helpt het mij niet, dan misschien anderen wel. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Chant Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb ook problemen met de tijd die de EPG weergeeft. Ik weet niet wat ik fout doe of de anderen juist goed doen. Draai Pli(laatste) en heb een file van Rytec. Ik had het laatst wel goed staan en dan een dag later kloppen de tijden weer niet met verschil van 1 uur.. Ik vraag me toch echt af hoe anderen het doen want nu is het mijn inziens waardeloos. Mijn config ziet er als volgt uit: <package> <config> <name>rytecxmltv</name> <!-- set to a unique name for each .dat file --> <type>genxmltv</type> <!-- type of convertor to use for this .dat file --> <only_if_standby>0</only_if_standby> <!-- if set to 1 import is skipped if receiver is active --> <enigma_patched>1</enigma_patched> <!-- set to 1 if you have a patched enigma (only pli at this time), then data is pushed into enigma --> <!-- directly and you don't need to reboot --> <!-- if set to 0 epg.dat is created and loaded on the force reboot of enigma --> </config> <scheduler> <enabled>1</enabled> <!-- duh enabled yes 1 or no 0 --> <random>1</random> <!-- set to 1 to randomise (0 to 60 min later) download time,please do if you download to prevent server overload --> <start>4:00</start> <!-- change to different time to prevent server overload , use 25:00 to start directly after booting (perfect for testing)--> <days>1,1,1,1,1,1,1</days> <!-- days to execute --> <offset>+0100</offset> <!-- time offset , to correct time differences format +HHMM eg +0100 or -0200 , patched images need +0100 during sumertime --> </scheduler> <!-- place a path to a local xmltv file or url to a gziped web adres ex. /hdd/nl.xmltv or http://www.test.nl/nl.xmltv.gz --> <files> <file>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</file> Hoop dat iemand anders hetzelfde probleem heeft en ik niet gek ben...
Gast MiLo Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik ben nog aan het werk met de plugin, ik heb mogelijk ook een oplossing voor de tijdverschuiving, die eist nog wat extra testwerk. Verder natuurlijk nog sneller met nog minder geheugen, zo wordt in mijn huidige versie de .gz file niet meer uitgepakt maar direct ingelezen. Ik verwacht morgenmiddag een nieuwe te kunnen leveren - geloof het of niet, maar ik heb ook nog een sociaal leven
boekkie Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Milo,bedankt voor je nieuwe plugin,het werkt uitstekend! Getest met DM 7025 image Milo,knap werk Milo. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
boekkie Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rytec ook bedankt,EPG werkt uistekend! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Littlesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Bedankt, hier ook met PLi goed... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen