TheLastHero Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 Inmiddels heb ik aan mijn router meerdere apparaten hangen, nu verwisseld per dag mijn ip adres van mijn IPBOX,nu is mijn vraag of het mogelijk is om op de IPBOX in te stellen dat deze een vast IP adres heeft? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
mark243 Geplaatst: 2 oktober 2009 Geplaatst: 2 oktober 2009 jawel. Dat doe je in uitegebreide instellingen - ip instellingen. en daar naar vast IP adres en de gegevens invullen. Succes Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird
TheLastHero Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2009 Ja 10 keer over heen gekeken. Bedankt. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
esreverse Geplaatst: 7 januari 2010 Geplaatst: 7 januari 2010 Je kunt ook het mac adres opzoeken en dan via je router een ipadress laten uitdelen voor dit mac adres. Je stelt dit dan in op je router en dan krijgt je box ook weer hetzelfde ipnr als je bv een nieuwe image erin zet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen