Littlesat Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 En op de oude plek van Z die nu "test" heet is nu een kinderprogramma te zien... (VZoom) Wat een geprop. Het wordt simpelweg tijd voor een transponder erbij... Hopelijk (ben bang valse hoop) is dit een tijdelijke situatie... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Amazor Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 De commentaren over de beeldkwaliteit van Acht waren algemeen al niet echt positief, nu is de resolutie nog eens gezakt tot 544x576. Straks moeten we nog smeken om aub geen Vlaamse zenders meer toe te voegen aan hun aanbod. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
digitaal kijker Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 ze zouden beter de knop even terugdraaien, is net een you tube beeld, zoiets is niet meer aanvaardbaar. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
matthew_be_wvl Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Wat de radio betreft, als het een magere troost mag zijn: het klinkt nog steeds beter dan de VRT op DAB. Ik krijg nu ook de melding op Kanaal Z dat ik geen rechten heb voor deze zender. En op preselectie 15 is nu VTM Kzoom bijgekomen, maar die geeft zwart beeld. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
TokeMUp Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 acht gebruikt op dit moment 1400 kb/s voor video. Is bijna gazet kwaliteit! mvg
masterw Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Tip voor TV Vlaanderen: als ze nu eens de encrytpie zouden uitzetten dan kunnen ze nog wat transponderruimte vrijmaken... Als die bitrate tegen het einde van dit jaar zo laag blijft dan zeg ik mijn abonnement op. Dat ze eens een voorbeeld nemen op de Zwitserse omroep op Hotbird. Die gebruiken de volledige capaciteit van 2 transponders voor 7 SD kanalen, 1 HD kanaal en 19 radiozenders!
TokeMUp Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Wat de radio betreft, als het een magere troost mag zijn: het klinkt nog steeds beter dan de VRT op DAB. Ik krijg nu ook de melding op Kanaal Z dat ik geen rechten heb voor deze zender. En op preselectie 15 is nu VTM Kzoom bijgekomen, maar die geeft zwart beeld. Ik lees met mijn meter uit dat er geen data verkeer is op Kanaal Z. De zender test geeft mij de melding dat ik geen rechten heb. mvg
Amazor Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Ik lees met mijn meter uit dat er geen data verkeer is op Kanaal Z. De zender test geeft mij de melding dat ik geen rechten heb. Vermoedelijk komt vtmKzoom in een channelsharing met Kanaal Z, net als op de analoge kabel. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
digitaal kijker Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 hier nog geen naam van Kzoom na een scan,enkel Test en Kanaal Z die FTA is en Acht die speelt en de lage beeldkwaliteit. nu 20 zenders op de transponder met radio erbij. zoiets is niet meer aanvaardbaar. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
TokeMUp Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: Amazor Origineel bericht van: TokeMUp Ik lees met mijn meter uit dat er geen data verkeer is op Kanaal Z. De zender test geeft mij de melding dat ik geen rechten heb. Vermoedelijk komt vtmKzoom in een channelsharing met Kanaal Z, net als op de analoge kabel. De vraag is dan van wanneer tot wanneer. Kanaal Z zit nu toch al met acht en man-x in dezelfde boot? mvg
Gast Paullo Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 In de officiële zenderlijst staat nu bij Kanaal Z vanaf 7u tot 14u. Vervolgens Acht naar ik veronderstel. VTM Kzoom dan apart vanaf s'morgens tot 19h45. Greets
Gast zzzzzzz Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: Paullo In de officiële zenderlijst staat nu bij Kanaal Z vanaf 7u tot 14u. Allez, wat is dat nu nog waard ? Het nieuwe nieuws komt bij KanaalZ pas 's avonds, en dan is het niet meer te ontvangen bij TVV. Dus stel dat ik dat echt wil zien, en ik heb maar TVV, dan is het nu bijv. 6 oktober. Het nieuws dat vanavond uitgezonden wordt kan ik niet zien, ik moet het morgenochtend snel opnemen. Daarna kan ik het morgenavond zien, maar ondertussen is het natuurlijk hopeloos verouderd. TVV begint steeds meer op een slechte mop te gelijken.
digitaal kijker Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 en allemaal op dezelfde transponder,zoiets kan toch niet,straks geven ze 4 zenders door om de 6 uur. als ze Kzoom niet op een andere transponder zetten. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Amazor Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 De website van TVV meldt een frequentiewijziging voor Kanaal Z en Acht. Was dat maar waar. Fulltime Kzoom, is wel vreemd... Misschien is vtm in de toekomst nog iets van plan met de avonduren van Kzoom. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
Dsat Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ze zullen wel gewoon bedoelen "een ander nummerke" in de zenderlijst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen