lucdec2 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Hele domme zet van TVV om die ontvanger omruil te doe. Lijkt mij meer een truk om van hun overstock ontvangers vanaf te geraken. Ze hadden ze even goed naar het containerpark kunnen rijden! mvg Kom zeg, je had toch de kans om een mpg4 ontvanger te kiezen. Je moet zelf een beetje nadenken. Trouwens de mp2 ontvanger kreeg je zomaar gratis. en nog blijven zagen, sommige mensen zijn nooit tevreden
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Trouwens de mp2 ontvanger kreeg je zomaar gratis. en nog blijven zagen, sommige mensen zijn nooit tevreden Dat geldt alleen voor wie aan de omruilingsactie deelneemt, lucdec2. Er worden tot op de dag van vandaag MPEG2-only ontvangers verkocht, ik vind dat niet normaal als je als bedrijf heel goed weet dat je binnenkort minstens voor een deel van je zenders naar H264 gaat. Een normaal bedrijf last een overgangsperiode in. Hadden ze nu EXTRA zenders in H264 doorgestuurd dan had ik dat begrepen, maar nu doen ze het met bestaande. Wie trouwens eigen apparatuur gekocht heeft zal niet gauw geneigd zijn zijn kwaliteitsontvanger in te ruilen tegen de crippleware die CDS of TVV verspreidt.
TokeMUp Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Hele domme zet van TVV om die ontvanger omruil te doe. Lijkt mij meer een truk om van hun overstock ontvangers vanaf te geraken. Ze hadden ze even goed naar het containerpark kunnen rijden! mvg Kom zeg, je had toch de kans om een mpg4 ontvanger te kiezen. Je moet zelf een beetje nadenken. Trouwens de mp2 ontvanger kreeg je zomaar gratis. en nog blijven zagen, sommige mensen zijn nooit tevreden Ik zaag niet. Ik zeg alleen dat het dom was. Je had inderdaad de kans om een HD ontvanger te nemen, maar waarom de mpeg2 ontvanger aanbieden. OK hij was gratis maar dan nog. Denk verder na voordat je zo een zet doe. Dat is mijn gedacht. Als nu al de klanten een HD box hebben dan kunnen ze ook nog eens de Waalse zenders gaan aanbieden. Weer extra zenders! Had toch mooi geweest! mvg
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Ja, en, TokeMup ? Denk je dat dat goede cijfers zijn misschien ? Ter vergelijking eventjes dezelfde zenders, TVV tov. Telenet : één TVV : Video : 2,5 Mbps Audio 160 Kbps één TNT : Video : 7,9 Mbps Audio 190 Kbps één HD TVV : Video : 4,8 Mbps Audio 190 Kbps één HD TNT : Video : 9,1 Mbps Audio : 190 Kbps één+ TNT : beschikbaar één+ TVV : augustus 2109 ? Ketnet/Canvas TVV : Video : 2,8 Mpbs Audio 160 Kbps Ketnet/Canvas TNT : Video : 6,5 Mpbs Audio : 190 Kbps Ketnet/Canvas HD TNT : Video : 9,1 Mpbs Audio : 190 Kbps Ketnet/Canvas HD TVV : september 2109 ? Ketnet+/Canvas+ TNT : beschikbaar Ketnet+/Canvas+ TVV : september 2109 ? VTM TVV : Video : 2,3 Mbps Audio : 160 Kbps VTM TNT : Video : 7,1 Mbps Audio : 190 Kbps VTM HD TNT : Video 9,2 Mbps : Audio : 254 Kbps VTM HD TVV : oktober 2109 ? 2Be TVV : Video : 2,6 Mbps Audio : 160 Kbps 2Be TNT : Video : 3,5 Mbps Audio : 190 Kbps VT4 TVV : Video : 2,0 Mbps Audio : 160 Kbps VT4 TNT : Video : 7,9 Mbps Audio : 190 Kbps VijfTV TVV : Video : 2,0 Mbps Audio : 160 Kbps VijfTV TNT : Video : 4,8 Mbps Audio : 190 Kbps Vitaya TVV : Video : 2,2 Mbps Audio : 160 Kbps Vitaya TNT : Video : 3,2 Mbps Audio : 190 Kbps Acht TVV : Video : 2,4 Mbps Audio 160 Kbps Acht TNT : Video : 3,3 Mbps Audio : 128 Kbps VTMkzoom TVV : Video : 3,2 Mbps Audio 160 Kbps VTMKzoom TNT : Video : 5,2 Mbps Audio 190 Kbps VTMKzoom+ TVV : oktober 2109 ? VTMKzoom+ TNT : beschikbaar (in pluspakket) KanaalZ TVV : Video : rond de 1,5 Mbps Audio 160 Kbps, maar slechts beschikbaar tussen 07:00 en 14:00 uur. KanaalZ TNT : Video : 3,2 Mbps Audio : 128 Kbps (24/24 beschikbaar) Ik moet zeggen dat het een verrassing is te zien dat Telenet ook begint met aan het geluid te beknibbelen bij sommige zenders. Maar globaal blijft het beeld en geluid toch wel beter bij de meeste zenders, zoals je aan de cijfers kunt zien.
juleke21 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 vtmkzoom+tvv=october 2009 dat is dus NU zzzzzzzzzzzzzzzz
TokeMUp Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Ja, en, TokeMup ? Denk je dat dat goede cijfers zijn misschien ? Heb Ik gezegt dat dat goed was? Het topic is hier nog steeds TVV en bitrate! En heel in het begin was er vraag naar bewijs, vandaar mijn post. mvg
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: zzzzzzz Ja, en, TokeMup ? Denk je dat dat goede cijfers zijn misschien ? Heb Ik gezegt dat dat goed was? Het topic is hier nog steeds TVV en bitrate! En heel in het begin was er vraag naar bewijs, vandaar mijn post. mvg Neen, maar het is wel ongelofelijk slecht leesbaar op die manier. Ik kon ook met screenshots werken, maar dacht dat gewoon platte tekst toch veel beter leesbaar was.
TokeMUp Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: zzzzzzz Ja, en, TokeMup ? Denk je dat dat goede cijfers zijn misschien ? Heb Ik gezegt dat dat goed was? Het topic is hier nog steeds TVV en bitrate! En heel in het begin was er vraag naar bewijs, vandaar mijn post. mvg Neen, maar het is wel ongelofelijk slecht leesbaar op die manier. Ik kon ook met screenshots werken, maar dacht dat gewoon platte tekst toch veel beter leesbaar was. Platte text heeft niet veel bewijs kracht! Een screen shot van meet apparatuur heeft dit wel. mvg
Lithion Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Vergelijk dan wel goed hé. Uit de screenshots blijken dit momentopnames te zijn en je zou beter de gemiddelde waarden vergelijken van hetzelfde stukje beeld om een betrouwbaar vergelijk te kunnen maken.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Platte text heeft niet veel bewijs kracht! Een screen shot van meet apparatuur heeft dit wel. mvg Tja, ik denk dat de meeste mensen het wel geloven, hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen