Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Nu ben je appelen met peren aan het vergelijken. Ik drink ook geen riool water, want dat van de Pitpa is lekkerder! mvg Neen, ik vergelijk geen appelen en peren. Als ik Terzake wil zien in de beste kwaliteit, zie ik dat bij Telenet, op Canvas HD. Bij TVV moet ik het met Canvas doen, en dan is het beeld nog eens veel minder goed dan bij de gewone Canvas van Telenet.
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Nu ben je appelen met peren aan het vergelijken. Ik drink ook geen riool water, want dat van de Pitpa is lekkerder! mvg Neen, ik vergelijk geen appelen en peren. Als ik Terzake wil zien in de beste kwaliteit, zie ik dat bij Telenet, op Canvas HD. Bij TVV moet ik het met Canvas doen, en dan is het beeld nog eens veel minder goed dan bij de gewone Canvas van Telenet. Blijft appelen met peren vergelijk. En TVV is er niet voor ik maar voor wij! Met andere woorden zij moeten aan iedereen denken! mvg
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Blijft appelen met peren vergelijk. Ik vind van niet, het blijft Terzake, en ik kies gewoon de beste beeldkwaliteit die ik bij beide leveranciers kan krijgen. Bij de ene is dat HD in H264 aan 9Mpbs, bij de andere 2-3 Mbps in MPEG2 en gewoon standaardresolutie. Maar zelfs als ik Canvas HD buiten beschouwing laat, dan nog ziet het beeld er van de gewone Canvas er bij Telenet beter uit. Origineel bericht van: TokeMUp En TVV is er niet voor ik maar voor wij! Met andere woorden zij moeten aan iedereen denken! mvg Zeker en vast, maar als ik beter beeld heb op Canvas HD, dan heeft iedereen dat. Niets egoïsme dus.
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Blijft appelen met peren vergelijk. Ik vind van niet, het blijft Terzake, en ik kies gewoon de beste beeldkwaliteit die ik bij beide leveranciers kan krijgen. Bij de ene is dat HD in H264 aan 9Mpbs, bij de andere 2-3 Mbps in MPEG2 en gewoon standaardresolutie. Maar zelfs als ik Canvas HD buiten beschouwing laat, dan nog ziet het beeld er van de gewone Canvas er bij Telenet beter uit. Origineel bericht van: TokeMUp En TVV is er niet voor ik maar voor wij! Met andere woorden zij moeten aan iedereen denken! mvg Zeker en vast, maar als ik beter beeld heb op Canvas HD, dan heeft iedereen dat. Niets egoïsme dus. Als je dan toch zo vrijgevig bent, huur een transponder bij SES Astra en geef die ruimte aan TV Vlaanderen dan hebben wij er allemaal iets aan. mvg
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Als je dan toch zo vrijgevig bent, huur een transponder bij SES Astra en geef die ruimte aan TV Vlaanderen dan hebben wij er allemaal iets aan. mvg Hebben we weer geen argumenten meer om het onverdedigbare te verdedigen ?
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Als je dan toch zo vrijgevig bent, huur een transponder bij SES Astra en geef die ruimte aan TV Vlaanderen dan hebben wij er allemaal iets aan. mvg Hebben we weer geen argumenten meer om het onverdedigbare te verdedigen ? Ik probeer helemaal niemand te verdedigen. Ik probeer alleen maar realistisch te zijn. Hoeveel klanten winnen zij er bij met bv een transponder bij te huren? 0,000000001 Als jij dan canvas HD wil weet je toch waar je moet zijn. TVV heeft jouw toch niet gedwongen om klant te worden. TVV heeft jouw toch niet belooft dat ze al de zenders die Telenet/Belgacom aanbieden, ook zal aanbieden. Mensen zo als jij zien overal een stok in om mee te slaan. Als TVV jouw niet bevalt dan zeg je uw abbo op en ga je naar Telenet of Belgacom. Dan kan je begin zeuren op Kabel4all.com en IPTV4all.com. Get a life!! mvg
Gast Paullo Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Citaat: Als TVV jouw niet bevalt dan zeg je uw abbo op en ga je naar Telenet of Belgacom. Dan kan je begin zeuren op Kabel4all.com en IPTV4all.com. Get a life!! Wel wel, waar heb ik dat ooit nog eens gelezen. Het ultieme argument is er weer. Greets
iRuud Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Hebben we weer geen argumenten meer om het onverdedigbare te verdedigen ? Hear Hear..
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: Paullo Citaat: Als TVV jouw niet bevalt dan zeg je uw abbo op en ga je naar Telenet of Belgacom. Dan kan je begin zeuren op Kabel4all.com en IPTV4all.com. Get a life!! Wel wel, waar heb ik dat ooit nog eens gelezen. Het ultieme argument is er weer. Greets Ja je hebt blijkbaar handlangertjes he!!!! Als ik niet tevrede ben van een dienst verlener neem ik en andere. Jullie doen aan SM en blijven bij die aanbieder en klagen heel u leven merg en been. triest maar zo is jullie leven blijkbaar!!! mvg
Gast Paullo Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Nee, wij vragen kwaliteit en een correcte dienstverlening en dat heeft niets met triest leven te maken. Bovendien heb ik daarbij geen argumenten nodig die op de persoon gericht zijn, maar als jou dat plezier doet om zo te argumenteren, wil ik jouw dat plezier niet onthouden. Zo ben jij ook weer tevreden. Greets PS Klagen doe je "steen en been" en niet "merg en been".
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Ik probeer helemaal niemand te verdedigen. Ik probeer alleen maar realistisch te zijn. Neen, jij doet wel degelijk alle moeite van de wereld om het onverdedigbare te verdedigen. En je schuwt daarbij geen enkele drogreden, zoals in het verhaal van de regionale zenders, waar je goed genoeg weet dat als het wettelijk zou mogen TVV ze net zo goed niet zou doorgeven omdat het hen teveel kost. Origineel bericht van: TokeMUp Hoeveel klanten winnen zij er bij met bv een transponder bij te huren? 0,000000001 Dat zijn uw beweringen die op niets gebaseerd zijn, tenzij jij misschien toegang hebt tot marktonderzoeksgegevens van TVV, waarna het direct duidelijk is waarom je zo je best doet om altijd het positieve te zien, ook als er niets positiefs te melden valt. Origineel bericht van: TokeMUp Als jij dan canvas HD wil weet je toch waar je moet zijn. TVV heeft jouw toch niet gedwongen om klant te worden. TVV heeft jouw toch niet belooft dat ze al de zenders die Telenet/Belgacom aanbieden, ook zal aanbieden. Gaat het hondje weer eens keffen, ja ? Ik ben klant bij TVV, en dus heb ik het recht mijn ongenoegen te spuien. Ik hoop dat de mentaliteit iets beschaafder is dan dat ze hun klanten afblaffen. Origineel bericht van: TokeMUp Mensen zo als jij zien overal een stok in om mee te slaan. Als TVV jouw niet bevalt dan zeg je uw abbo op en ga je naar Telenet of Belgacom. Dan kan je begin zeuren op Kabel4all.com en IPTV4all.com. Waar houden mensen zoals jij zich mee bezig ? Met overal de spindoctor te gaan spelen van een of ander bedrijf waarvoor ze denken het eeuwig te moeten opnemen ? Net zoals die idioten indertijd die hun favoriete automerk denken te moeten verdedigen of indertijd hun Amiga tov. de Atari, of de Nintendo tov. de Sega. Ik pleit met rationele argumenten voor zaken waar ik als klant recht op heb. Ga dus maar lekker nog wat achter je baasje aanlopen, zoals het hondjes past.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Ja je hebt blijkbaar handlangertjes he!!!! Het idee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt gaat uw petje te boven. Denk je nu echt dat met alle fratsen van CDS en TVV er niet heel wat ontevredenheid is ontstaan het laatste jaar ? Waarom hebben ze bij CDS op 2 maand tijd 18.000 klanten verloren ? Omdat zzzzzz op een forum schrijft ? En dacht je dat als ik zou stoppen met schrijven ze dan stoppen met weggaan of terugkeren ? Origineel bericht van: TokeMUp Als ik niet tevrede ben van een dienst verlener neem ik en andere. Ik ook, maar bij sommige diensten zit je voor lange tijd vast, bovendien vertel ik graag over forums over die slechte dienstenaanbieders, zodat anderen ook gewaarschuwd zijn. Ik vind dat iets socialer dan te zwijgen en een ander ook nog eens dezelfde miserie te doen ondergaan. Origineel bericht van: TokeMUp Jullie doen aan SM en blijven bij die aanbieder en klagen heel u leven merg en been. Neen, hoor, wees gerust, met dit beleid ga ik niet blijven. Maar stoppen met schrijven zal ik niet doen. Origineel bericht van: TokeMUp triest maar zo is jullie leven blijkbaar!!! mvg Toch liever in alle vrijheid mijn gedacht zeggen dan het schoothondje moeten zijn dat de hielen van zijn baasje likt.
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: TokeMUp Ik probeer helemaal niemand te verdedigen. Ik probeer alleen maar realistisch te zijn. Neen, jij doet wel degelijk alle moeite van de wereld om het onverdedigbare te verdedigen. En je schuwt daarbij geen enkele drogreden, zoals in het verhaal van de regionale zenders, waar je goed genoeg weet dat als het wettelijk zou mogen TVV ze net zo goed niet zou doorgeven omdat het hen teveel kost. Origineel bericht van: TokeMUp Hoeveel klanten winnen zij er bij met bv een transponder bij te huren? 0,000000001 Dat zijn uw beweringen die op niets gebaseerd zijn, tenzij jij misschien toegang hebt tot marktonderzoeksgegevens van TVV, waarna het direct duidelijk is waarom je zo je best doet om altijd het positieve te zien, ook als er niets positiefs te melden valt. Origineel bericht van: TokeMUp Als jij dan canvas HD wil weet je toch waar je moet zijn. TVV heeft jouw toch niet gedwongen om klant te worden. TVV heeft jouw toch niet belooft dat ze al de zenders die Telenet/Belgacom aanbieden, ook zal aanbieden. Gaat het hondje weer eens keffen, ja ? Ik ben klant bij TVV, en dus heb ik het recht mijn ongenoegen te spuien. Ik hoop dat de mentaliteit iets beschaafder is dan dat ze hun klanten afblaffen. Origineel bericht van: TokeMUp Mensen zo als jij zien overal een stok in om mee te slaan. Als TVV jouw niet bevalt dan zeg je uw abbo op en ga je naar Telenet of Belgacom. Dan kan je begin zeuren op Kabel4all.com en IPTV4all.com. Waar houden mensen zoals jij zich mee bezig ? Met overal de spindoctor te gaan spelen van een of ander bedrijf waarvoor ze denken het eeuwig te moeten opnemen ? Net zoals die idioten indertijd die hun favoriete automerk denken te moeten verdedigen of indertijd hun Amiga tov. de Atari, of de Nintendo tov. de Sega. Ik pleit met rationele argumenten voor zaken waar ik als klant recht op heb. Ga dus maar lekker nog wat achter je baasje aanlopen, zoals het hondjes past. Nee ik verdedig nog steeds niemand. Ik wil u maar duidelijk maken (blijk niet te werken) dat als je ergens gel in steekt dat daar ook gel terug moet uitkomen. Zo denkt en bedruif nu een maal anders houd het op bedrijf te zijn. TVV is sinterklaas niet. Zij hebben ook rekeningen te betalen! Als ze een transponder bij nemen komen er geen klanten voor bij. Wel als je zenders toevoegt. Helaas zit TVV nu in een situatie dat ze tussen de twee zitten. teveel zenders voor 1 transponder te weinig zenders voor 2 transponders. Begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook liever hoge kwaliteit, maar ik versta de situatie. Het is nog doen baar. Ik zie de beeld kwaliteit ook dalen op mij apparatuur. Helaas! mvg
digitaal kijker Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 ik moet eerlijk toegeven, ik heb een hele tijd pro TVV geweest en was tevreden met wat ze aanboden, maar wees eens eerlijk,de laatste maanden gaan ze toch achteruit hé, en wat ze aanbieden van zenders worden dan gedeeld door 2 of 3 zenders. ze zijn bergafwaarts aan het gaan en nieuwe zenders voor belgie die kunnen ze niet aanbieden omdat ze ofwel geen transponders hebben ofwel te weinig klanten om een bepaalde zenders rendabel door te geven. als je iets wilt aanbieden met vlaamse zenders dan moet je investeren ook in uw product. dat is bij alles zo,maar wat TVV de laatste tijd doet is niet meer te aanvaarden, de beeld en geluidskwaliteit gaat achteruit,en dat is iets wat via sat normaal gezien zou beter moeten zijn dan via kabel bv. als ze niet opletten dan gaan ze het jaar niet meer halen. mensen zijn op een bepaald moment ook niet meer akkoord met wat gebeurt hé, en mensen kijken altijd naar het aantal zenders en dan naar de prijs. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
TokeMUp Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Iedereen zijn verwachtingen liggen anders. Ik heb ook liever top beeld kwaliteit en ja TVV gaat achteruit, maar de groote massa zit iets anders in elkaar. Wij (sat4all leden) weten better, maar Jan met de pet merkt dit niet helft kijkt waarschijlijk nog met een CRT. We zouden inderdaad allemaal ons beklach moeten doen bij TVV, maar sat4all leden is misschien maar pak weg 2% van het klanten aandeel. Stelt niet veel voor, toch? Inderdaad aantal zenders komt op de eerste plaats, dan de prijs en daarna de kwaliteit. Dit geld voor de grote massa. Bij ons ligt het anders. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen