Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Iedereen zijn verwachtingen liggen anders.

Ik heb ook liever top beeld kwaliteit en ja TVV gaat achteruit, maar de groote massa zit iets anders in elkaar.

Wij (sat4all leden) weten better, maar Jan met de pet merkt dit niet helft kijkt waarschijlijk nog met een CRT.

We zouden inderdaad allemaal ons beklach moeten doen bij TVV, maar sat4all leden is misschien maar pak weg 2% van het klanten aandeel. Stelt niet veel voor, toch?

Inderdaad aantal zenders komt op de eerste plaats, dan de prijs en daarna de kwaliteit. Dit geld voor de grote massa.
Bij ons ligt het anders.

mvg

Ik snap niet dat je enerzijds mij verwijt dat ik kritiek geef en anderzijds dan zelf toegeeft dat TVV achteruitboert.
Zelfs als er maar weinig aan te doen is, dan nog zal ik blijven voor mijn mening uitkomen.
Nog niet zo lang geleden was ik enthousiast over TV Vlaanderen, maar in dat laatste jaar is er heel veel veranderd.
Er komen steeds sneller nieuwe zenders op de kabel en op IPTV die eenvoudigweg er niet bijkomen bij TVV.
De kabel gaat een beetje achteruit qua beeldkwaliteit, maar die hadden voor heel wat zenders een enorme marge (8Mbps constant voor het beeld bij een SD zender heeft TVV nooit gehad) en TVV gaat zwaar achteruit qua beeldkwaliteit.
Ze kunnen dus heel goed een tweede transponder bijzetten, gewoon om de kwaliteit wat op te krikken, om van halve zenders volledige te maken, enz.

• Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ik ervaar wel van mensen die ik ken die een satreceiver hebben dat ze kijken op hun 102 cm brede LCD tv en zelf zeggen dat het beeld verslechterd is,

en wat moet je dan zeggen daarop,

als de man in de straat die niet zo heel erg kijkt naar het laatste nieuwe en alles beste enzo,

er is hen altijd gezegd dat ze met hun TV en sat mooiste beeld hebben,en dat zien ze achteruit gaan.

denk dat er gewoon aan de bel moet getrokken worden en een waarschuwing moet komen dat wat TVV doet echt te ver aan het gaan is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: zzzzzzz
Iedereen zijn verwachtingen liggen anders.

Ik heb ook liever top beeld kwaliteit en ja TVV gaat achteruit, maar de groote massa zit iets anders in elkaar.

Wij (sat4all leden) weten better, maar Jan met de pet merkt dit niet helft kijkt waarschijlijk nog met een CRT.

We zouden inderdaad allemaal ons beklach moeten doen bij TVV, maar sat4all leden is misschien maar pak weg 2% van het klanten aandeel. Stelt niet veel voor, toch?

Inderdaad aantal zenders komt op de eerste plaats, dan de prijs en daarna de kwaliteit. Dit geld voor de grote massa.
Bij ons ligt het anders.

mvg

Ik snap niet dat je enerzijds mij verwijt dat ik kritiek geef en anderzijds dan zelf toegeeft dat TVV achteruitboert.
Zelfs als er maar weinig aan te doen is, dan nog zal ik blijven voor mijn mening uitkomen.
Nog niet zo lang geleden was ik enthousiast over TV Vlaanderen, maar in dat laatste jaar is er heel veel veranderd.
Er komen steeds sneller nieuwe zenders op de kabel en op IPTV die eenvoudigweg er niet bijkomen bij TVV.
De kabel gaat een beetje achteruit qua beeldkwaliteit, maar die hadden voor heel wat zenders een enorme marge (8Mbps constant voor het beeld bij een SD zender heeft TVV nooit gehad) en TVV gaat zwaar achteruit qua beeldkwaliteit.
Ze kunnen dus heel goed een tweede transponder bijzetten, gewoon om de kwaliteit wat op te krikken, om van halve zenders volledige te maken, enz.

Ik probeer dat al heel de tijd duidelijk te maken maar je leest er telkens over.

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Didden
(ik heb ook telenet digicorder en vind dat tvv er niet voor onder doet)
greetz

Komaan, zeg.
Als TVV niet onderdoet voor Telenet, dan moet je dus elke zender in even goede kwaliteit kunnen bekijken.
Wat is het beste beeld dat ik bij Telenet kan krijgen van Canvas ?
Juist, Canvas HD, aan 9 Mbps.
En bij TVV ?
Juist, Canvas SD, aan 2-3 Mbps.
Idem ditto voor VTM vs. VTM HD.

Maar jij ziet daar allemaal geen verschil tussen of wat ?

Hier vergelijk je appelen met peren en je vliegt in mijn haren dat ik de onverdedigbaren verdedig.

ik probeer u duidelijk temaken dat het een niet kan zonder het andere. Geld moet geld opbrengen. Is helaas zo en zal niet veranderen.

Ik werkte bij de duidse kabel firma ish (nu Unitymedia) toen callahan zijn geld in Telenet en ish had gepompt. Callahan kreeg te horen dat hij de kabels is Vlaanderen nog moest kopen en vooruitgang (lees terug verdienen van centjes) was er nog niet, noch in Vlaanderen noch in NRW. Callahan trok zijn handjes en centjes terug, met als gevolg dat heel de boel als een kaarten huisje in elkaar storten.

In Vlaanderen hebben ze de boel nog tammelijk snel kunnen recht trekken terweil ze hier verder achter stonden vergeleken met ish in Duitsland. Ish heeft een dikke 2 jaar in handen van de bank geweest. Met een stop van alle investering als gevolg en afbouw van personeel.

Het kan snel gaan. Vraag het maar eens aan de mensen van Multichoice die destijds ook een satelliet pakket voor vlaanderen wilden aanbieden.

Wil maar zeggen dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd was en als de jul met zijn leger hadden helpen bouwen er waarschijlijk geen Rome had geweest.

mvg
Geplaatst:

ik probeer u duidelijk temaken dat het een niet kan zonder het andere. Geld moet geld opbrengen. Is helaas zo en zal niet veranderen.

En ik zeg dat ze hun eigen graf (als bedrijf dan) aan het graven zijn door te weigeren van te investeren.
Niet alleen zullen ze nog nauwelijks nieuwe klanten aantrekken, maar bovendien gaan ze ook steeds meer van de bestaande klanten verliezen.
Waarna ze nog meer de Calimero kunnen uithangen en zeggen dat er te weinig klanten zijn om investeringen te doen, waarna de leegloop nog erger wordt, enz.

Vraag het maar eens aan de mensen van Multichoice die destijds ook een satelliet pakket voor vlaanderen wilden aanbieden.

Slecht beheer is de eerste reden voor het falen van dergelijke bedrijven.
Maar goed beheer betekent niet dat je gewoon weigert van te investeren, omdat dat op zeer korte termijn voordeliger is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen