SatelliteFreaker Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Beste Satellietvrienden, Ik wil multi-feed ontvangst mogelijk maken met mijn Gibertini schotel (79 cm). Ik ben van plan op de SMART Titanium QUAD TQS HDTV LNB hiervoor te gebruiken. Vraag: weet iemand of twee van deze LNB's dicht genoeg bij elkaar geplaatst kunnen worden om Astra1 en Astra3 beide te kunnen ontvangen met de Gibertini-schotel Alvast bedankt voor de reacties, SatelliteFreaker
Gast wanderer Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 je bedoelt de satellieten op 19,2°E en 23,5°E? zo ja smalle LNB's gebruiken....
SatelliteFreaker Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: wanderer je bedoelt de satellieten op 19,2°E en 23,5°E? zo ja smalle LNB's gebruiken.... Ja dat bedoel ik. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de genoemde LNB's. Zijn ze smal genoeg? Groet, SatelliteFreaker
Gast 44piet Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 het lukt mij nog met de oude alps , de brede
Obi Wan Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Op een 88cm Triax gaat het wel maar een 78cm Triax kun je beter idd Alps nemen. Er is ook verschil tussen brede koppen, zo is een black ultra 6cm breed!! en weer andere 4cm. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen