maikeyven Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Hallo allemaal is er al een optie in de enigma 2 versie om te kijken via uitzending gemist van rtl 457 en of ned 123. zou heel mooi zijn om via de dreambox uitzendingen terug te kunnen kijken. als deze er nog niet is ligt er weer een nieuwe uitdaging voor mij. wie zou mij daar bij kunnen helpen. Groetjes Maikel
iRuud Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Origineel bericht van: maikeyven Hallo allemaal is er al een optie in de enigma 2 versie om te kijken via uitzending gemist van rtl 457 en of ned 123. Via Sat zal dit niet lukken..
Littlesat Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Maar wel via het i-net en vlc is als je de stream van de website te pakken hebt uitzending gemist al door te streamen naar de dreambox. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dreeke Geplaatst: 3 oktober 2009 Geplaatst: 3 oktober 2009 Er bestaan in ieder geval oplossingen voor het Windows Media Center. De RTL Gemist plugin is ook door een Nederlander in eigen tijd geschreven (zoek even naar RTL plugin WMC of Groene knop RTL). Nu zal Windows natuurlijk nooit Linux worden. Voor Uitzending Gemist gebruikt WMC de internetpagina http://wmc.uitzendinggemist.nl/ . Misschien dat daar wat mee te maken is? Groet, André
Erik Slagter Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Precies, allemaal fijne ongedocumenteerde formaten binary windows plugins om ervoor te zorgen dat je niet alleen de content maar ook de reclame gaat kijken. De kans dat men dat werkend krijg op een dreambox is vrij klein. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Dreeke Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Precies, allemaal fijne ongedocumenteerde formaten binary windows plugins om ervoor te zorgen dat je niet alleen de content maar ook de reclame gaat kijken. De kans dat men dat werkend krijg op een dreambox is vrij klein. Dat is niet waar. Het kijken ervan binnen het Windows Media Center zorgt ervoor dat die voorloopreclame wordt overgeslagen. Groet, André
Dreeke Geplaatst: 14 oktober 2009 Geplaatst: 14 oktober 2009 Inmiddels is de NOS gestart met een speciale website voor televisies waar een soort van browser ingebakken is. Het adres is http://tv.nos.nl. Is dit geschikt te krijgen voor Enigma2? Groet, André
Gast MiLo Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Als je een flash player op Enigma2 draaiend krijgt misschien.... tv.nos.nl is absoluut niet voor tv's en settops bedoeld, zoveel is wel duidelijk uit de site (javascript + flash).
Dreeke Geplaatst: 15 oktober 2009 Geplaatst: 15 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Als je een flash player op Enigma2 draaiend krijgt misschien.... tv.nos.nl is absoluut niet voor tv's en settops bedoeld, zoveel is wel duidelijk uit de site (javascript + flash). Deze site is juist voor televisies bedoeld met een netwerk aansluiting zoals het NET TV van Philips en bepaalde Samsung modellen. Ik bedenk zoiets niet ter plekke Groet, André
Fabian Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Wie kan mij een beschrijving geven, hoe ik de stream info van een Uitzendinggemist-programma kan vinden en waar dat in VLC ingevuld moet worden om deze op de DB weer te geven?
Gast Dzjaivnt Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Mischien de youtube player verbouwen zodat je content van uitzending gemist kan kijken ?
Alex1970 Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: maikeyven Hallo allemaal is er al een optie in de enigma 2 versie om te kijken via uitzending gemist van rtl 457 en of ned 123. zou heel mooi zijn om via de dreambox uitzendingen terug te kunnen kijken. als deze er nog niet is ligt er weer een nieuwe uitdaging voor mij. wie zou mij daar bij kunnen helpen. Groetjes Maikel Is in dit draadje niet de gewenste info te vinden? Ik heb het nog niet geprobeerd aangezien ik niet constant een server heb draaien, ik zou graag iets willen waarvoor je alleen de Dreambox nodig heb. Ik snap het ook niet, je hebt een VLC-plugin voor de Dreambox maar als je die start vraagt die weer om een VLC-server (dus externe PC?)..?!? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen