Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-03)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mike, ik heb mijn box geflashed met de 3-10 image.

Helaas heb ik het no-new-plugin probleem nog steeds. Dat is dus niet opgelost met wat je daaraan gedaan hebt...

Verder natuurlijk wel weer dank voor je werk.

Bigtwin.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Even zippen, TXT bestanden werken niet goed op sat4all...

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: aardbeì
kreeg trouwens ook een error als ik naar Applicaties ging (Webinterface (unindent does not match any outer indentation level

Komt omdat Barry Allen met zijn vieze vingertjes in code zit te hakken waar hij niks te zoeken heeft. Ik had hier een workaround voor in het image zitten, die werkte op oudere versies, blijkbaar niet meer op nieuwe.

Een van de dingen waar ik nog naar ga kijken, maar ik zit nog tot over m'n oren in de dingetjes die ik nog allemaal moet doen en nakijken.

aha, BA weer, ach da's niet de allerhoogste prioriteit hoor. Als ik weet waar 't vandaan komt en eromheen kan werken zit ik daar niet mee (y)
Wat ik wel errug fijn zou vinden is bij gelegenheid dat dvd-player verhaal, de workaround is niet "vrouw proof" zeg maar wink Maar wat ik zeg, bij gelegenheid hoor.

Ik draai nu sinds 't weekend je image en gaat verder prima (y) keep up the good work zou ik zeggen

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:
kreeg trouwens ook een error als ik naar Applicaties ging (Webinterface (unindent does not match any outer indentation level

Komt omdat Barry Allen met zijn vieze vingertjes in code zit te hakken waar hij niks te zoeken heeft. Ik had hier een workaround voor in het image zitten, die werkte op oudere versies, blijkbaar niet meer op nieuwe.

Een van de dingen waar ik nog naar ga kijken, maar ik zit nog tot over m'n oren in de dingetjes die ik nog allemaal moet doen en nakijken.

aha, BA weer, ach da's niet de allerhoogste prioriteit hoor. Als ik weet waar 't vandaan komt en eromheen kan werken zit ik daar niet mee (y)
Wat ik wel errug fijn zou vinden is bij gelegenheid dat dvd-player verhaal, de workaround is niet "vrouw proof" zeg maar wink Maar wat ik zeg, bij gelegenheid hoor.

Ik draai nu sinds 't weekend je image en gaat verder prima (y) keep up the good work zou ik zeggen

mvrgr

"vrouw proof"? Je bedoeld WAF: 'Wife Acceptance Factor'? Deze moet 100% zijn anders ben je het haasje. smirk

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Gast maxed out
Geplaatst:

Hey,

image werkt goed, alleen als ik over het netwerk DVD's afspeel krijg ik stotteren. Speel ik dezelfde DVD af op mijn dm800 zelf, geen probleem. Lijkt dus op een netwerk snelheid probleem. Echter had ik dit voorheen met de ronaldd niet. Als ik naar de box ftp krijg ik iets van 2.5-3mb per seconde.

Nog iets aan te doen?

Groet Max

ps: thx voor al het werk!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

mvrgr

"vrouw proof"? Je bedoeld WAF: 'Wife Acceptance Factor'? Deze moet 100% zijn anders ben je het haasje. smirk

Gert.

hmmmz, daar zit wat in, 2 haasjes gaat dat net zo te keer als konijntjes??? laugh

sry, offtopic maar kon 't ff niet laten wink

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:
Origineel bericht van: Stormwind
Hier ook netcaster crash, verder weer perfect met xmltv epg import smile Bijlage crashlog:

nog een keer nu met rar

Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020

My DM8000 is powered by OpenPli

Geplaatst:

Werkt bij iemand de EPG-search plugin eigenlijk nog wél goed? Na het ingeven van de 2e letter slaat de boel helemaal vast. Zelfs de stroom moet even van de 8000 af om weer leven te krijgen.

Ik had de plugin al een poosje niet meer gebruikt dus ik weet niet bij welke release het fout is gegaan.

Geplaatst:
...netcaster crash...

Komt een oplossing voor, op zijn laatst het volgend image.
Geplaatst:
...netcaster crash...

Komt een oplossing voor, op zijn laatst het volgend image.

Mooi, ken ik ook weer terugkomen smile

VU+ Duo2 - PrismCube

Gast maxed out
Geplaatst:
Origineel bericht van: maxed out
Hey,

image werkt goed, alleen als ik over het netwerk DVD's afspeel krijg ik stotteren. Speel ik dezelfde DVD af op mijn dm800 zelf, geen probleem. Lijkt dus op een netwerk snelheid probleem. Echter had ik dit voorheen met de ronaldd niet. Als ik naar de box ftp krijg ik iets van 2.5-3mb per seconde.

Nog iets aan te doen?

Groet Max

ps: thx voor al het werk!

Het ligt aan 1080i, 720p werkt perfect.

greetz Max
Geplaatst:

Heeft iemand een idee over onderstaand probleem?

Origineel bericht van: antonlamers
Hoi, Ik heb eeb vraagje over de autoinstall voor de plugins.

Ik heb dit in een lijst staan:

enigma2-plugin-extensions-netcaster

enigma2-plugin-extensions-cutlisteditor

enigma2-plugin-systemplugins-satfinder

maar dit werkt niet.

Ik heb een copy gemaakt van de newnigma2 plugin lijst en deze gerenamed naar autoinstall.

Zijn de namen van de plugins niet goed? Als dat zo is hoe kan ik dan aan de goede namen komen. Of is de lijst niet goed. Hij is gemakt met de tekst editor van windows xp.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen