Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-03)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
...netcaster crash...

Fix:

ipkg upgrade python-core

Of gewoon online upgraden en dan is het opgelost.

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Niet afspelen van favorieten zit ergens in de plugin zelf.

De crash was een fout in de Python library, die aan het licht kwam door een recente actie van mij om een hoop op te schonen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers
...maar dit werkt niet.
Ik heb een copy gemaakt van de newnigma2 plugin lijst en deze gerenamed naar autoinstall...

Namen zijn goed. Staat het bestand op de goede plaats enzo?

Run voor de zekerheid ook eens 'dos2unix autoinstall' op het bestand.

Om dit te laten werken moet overigens het netwerk 'meteen' werken. Dat gaat goed als je DHCP gebruikt, met handmatige configuraties kan het zijn dat het netwerk nog niet actief is na het booten en dan kan hij niets downloaden.
Geplaatst:
Niet afspelen van favorieten zit ergens in de plugin zelf.
De crash was een fout in de Python library, die aan het licht kwam door een recente actie van mij om een hoop op te schonen.

Net nog even de experimental van 7-10 geprobeerd, weer niks.

Wat voor verschil zit er eigenlijk in die bijna dagelijkse nieuwe releases, lijkt wel of ze zitten te knippen/plakken confused

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Citaat:

Run voor de zekerheid ook eens 'dos2unix autoinstall' op het bestand.

Past dit het bestand aan of zo?

Om dit te laten werken moet overigens het netwerk 'meteen' werken. Dat gaat goed als je DHCP gebruikt, met handmatige configuraties kan het zijn dat het netwerk nog niet actief is na het booten en dan kan hij niets downloaden.

Dan zal dit wel het probleem zijn. Bij mij staat alles handmatig, omdat ik wel eens naar een reboot geen netwerk had.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Mike, wat je ook nog even zou moeten kunnen controleren is dat de webinterface versie 1.6rc2 die in de laatste images verwerkt zitten problemen hebben met de OSD en webremote.

Na een 2 à 3 keer klikken op de afstandsbediening reageert ie niet meer en moet je telkens de webremote sluiten en weer openen om dan vervolgens weer slechts 2 à 3 keer te kunnen drukken.

In Gemini zag ik dat daar nog versie 1.5rc1 gebruikt wordt en daar heb ik dit probleem niet opgemerkt.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Citaat:
Ondertitel kleur zou in principe uit de TTX info moeten komen, maar da's nog niet helemaal in orde, zo blijkt, anders wassie niet rood.

Ik forceer hem wel naar wit voor het volgens image (via skin_default.xml), tot die tijd werkt de fix van DeBeek prima.

Zonder de fix zijn de ondertitels nog steeds rood op m'n 7025.

Dit ter info
Geplaatst:
Origineel bericht van: The Librarian
Citaat:
Ondertitel kleur zou in principe uit de TTX info moeten komen, maar da's nog niet helemaal in orde, zo blijkt, anders wassie niet rood.

Ik forceer hem wel naar wit voor het volgens image (via skin_default.xml), tot die tijd werkt de fix van DeBeek prima.

Zonder de fix zijn de ondertitels nog steeds rood op m'n 7025.

Dit ter info

Zonder de fix zijn ze hier witter dan wit...

Geplaatst:

Hoi,

Werkt de xmltv plugin ook op de kabel of is dit alleen geschikt voor sateliet? Ik heb hem even geinstalleerd, en het bestand op gehaald via het plugin menu. Maar ik zie geen epg voor een week. Moet ik nog meer doen, handmatig?

Groet,

Walter

DM7025 2xDvB-c - Milo

Geplaatst:

@Milo, de drivers die je gebruikt in de 8000 image laten nog steeds de-interlace fouten zien in het beeld (met name zichtbaar in subs), dus ik hoop dat je zsm andere wilt gaan gebruiken.

Dit is sinds die expirimentele set er in is gekomen, 2 weken geleden.

(bovendien werkt de EPG search plugin niet meer goed op de 8000, mogelijk sinds de Mediahighway uitschakeloptie er in is gekomen?)

Geplaatst:

Met een kleine wijziging in de (default) skin kun je de ondertitels eenvoudig constant wit maken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: WalterN
Hoi,

Werkt de xmltv plugin ook op de kabel of is dit alleen geschikt voor sateliet?

Werkt in principe ook op de kabel, maar dan zal je eerst de kanaal codes in de .dat file (locatie etc/epgimport) handmatig moeten veranderen.
Overigens zal er vast wel iemand zijn die een kant en klare .dat file voor Ziggo gemaakt heeft?

Citaat:

Ik heb hem even geinstalleerd, en het bestand op gehaald via het plugin menu. Maar ik zie geen epg voor een week. Moet ik nog meer doen, handmatig?

Groet,
Walter

DM7025 2xDvB-c - Milo

Als je na het installeren van de plugin niets meer doet dan komen de EPG gegevens pas s'nachts binnen, op het tijdstip dat in de .dat file staat.
Wil je direct resultaat dan moet je een handmatige import doen via menu>applicatie's>xmltv plugin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen