Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-03)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: WalterN
Hoi,

Werkt de xmltv plugin ook op de kabel of is dit alleen geschikt voor sateliet? Ik heb hem even geinstalleerd, en het bestand op gehaald via het plugin menu. Maar ik zie geen epg voor een week. Moet ik nog meer doen, handmatig?

Groet,
Walter

DM7025 2xDvB-c - Milo

Ik haal momenteel enkel de epg data op voor de satellietzenders, misschien interessant voor meerderen dat ik ook die voor de kabelzenders ophaal?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Origineel bericht van: WalterN
Hoi,

Werkt de xmltv plugin ook op de kabel of is dit alleen geschikt voor sateliet? Ik heb hem even geinstalleerd, en het bestand op gehaald via het plugin menu. Maar ik zie geen epg voor een week. Moet ik nog meer doen, handmatig?

Groet,
Walter

DM7025 2xDvB-c - Milo

Ik haal momenteel enkel de epg data op voor de satellietzenders, misschien interessant voor meerderen dat ik ook die voor de kabelzenders ophaal?

We hebben nu 2+2 (oftewel 2 dagen uitgebreide epg + 2 dagen alleen de programma's) bij de kabel dus ik zou graag wat meer dagen zien dan deze 4. Bijv 7+0 of 4+3 of wat dan ook.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: antonlamers
...maar dit werkt niet.
Ik heb een copy gemaakt van de newnigma2 plugin lijst en deze gerenamed naar autoinstall...

Namen zijn goed. Staat het bestand op de goede plaats enzo?

Run voor de zekerheid ook eens 'dos2unix autoinstall' op het bestand.

Om dit te laten werken moet overigens het netwerk 'meteen' werken. Dat gaat goed als je DHCP gebruikt, met handmatige configuraties kan het zijn dat het netwerk nog niet actief is na het booten en dan kan hij niets downloaden.

Hoi Mike,

Is het ook mogelijk om te pluginlijst te restoren via softwarebeheer?
Ik krijg het maar niet voor elkaar tijdens een install gelijk met de image.
De router staat op DHCP en bij dreambox heeft geen handmatige verwijzigen meer omdat de settings en netwerk backup zijn verwijderd uit de /hdd/backup dit.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

@milo

Is het ook mogelijk om naast de autoinstall funktie (waar ik erg blij mee ben) ook een autoremove funktie in te bouwen?

Standaard zijn namelijk liba52-0 en a52dec geinstalleerd en die wil ik juist niet hebben omdat die AC3 erg slecht decoderen ten opzichte van een versterker met AC3 decodering of via een losse AC3 decoder.

Ik zat een muziek DVD te kijken en het geluid was nogal brak via de Dreambox en via de gewone DVD speler was het geluid wel goed. Ik bedacht me toen dat de AC3 decodering bij jouw image geinstalleerd is, die heb ik weg gegooid en na een reboot was het geluid weer goed.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel
@milo

Is het ook mogelijk om naast de autoinstall funktie (waar ik erg blij mee ben) ook een autoremove funktie in te bouwen?
Standaard zijn namelijk liba52-0 en a52dec geinstalleerd en die wil ik juist niet hebben omdat die AC3 erg slecht decoderen ten opzichte van een versterker met AC3 decodering of via een losse AC3 decoder.
Ik zat een muziek DVD te kijken en het geluid was nogal brak via de Dreambox en via de gewone DVD speler was het geluid wel goed. Ik bedacht me toen dat de AC3 decodering bij jouw image geinstalleerd is, die heb ik weg gegooid en na een reboot was het geluid weer goed.

Dit vind ik interessant daar ik ook via AC3 luister indien dit aanwezig is en inderdaad is het geluid niet zo goed, vooral de spraak. je kunt ook de AC3 downmix inschakelen maar dan krijgt mijn versterker ook niet het juiste dolby signaal door.
Hoe heb jij deze verwijderd?

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Hmm, ik hoopte destijds eigenlijk dat hij AC3 zou blijven uitsturen over de optische link, maar dat doet hij dus niet.

Dan zou een optie om "AC3 downmix" aan/uit te zetten in het audio menu wel handig zijn denk ik.

Geplaatst:

Die optie zit er nu toch al in? ik kan die ac3 downmix nu al aan/uitzetten in jouw image

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

heb zopas de nieuwe Milo geinstalleerd en ik heb een probleem met de externe harde schijf via usb, wordt niet herkend. Na het checken van het filesystem : Unable to compleete filesystem check. Error : Mount failed.

Is er een oplossing voor dit probleem ?

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Heb zojuist de laatste versie 101009 op de 7025 in de Flash gezet. Ziet er weer top uit!

Alleen het installeren van Barry Allen wil niet via download.

Melding; secondstage loader wrong, upgrade Flashimage of Loader to 61 first!!!

Lijkt me sterk dat Milo achter loopt, maar wat is de oplossing?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

De 7025 heeft nu boatloader versie 74, en BA doet een check op "versie == 61" in plaats van "versie >= 61".

Zal wel een nieuwe versie van zijn intussen ik kijk wel eens rond.

Geplaatst:

Stuur de ipk file maar per e-mail of watdanook, ik heb onderhand al vijftig keer opnieuw geregistreerd op dat kwalitatief uitermate teleurstellende board en telkens weer kan ik een dag later niet meer inloggen. En de admin geeft natuurlijk niet thuis.

Geplaatst:

Volgens mij moet het woordje "get()" uit de python code weg, da's een tijd geleden een wijziging in Enigma geweest.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen