Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-03)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

inderdaad, je hebt een stokoude versie van de plugin te pakken.

• Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740

Wat is overigens de beste manier om te un-installen zodat ik de plugin eens opnieuw kan proberen te installeren. Telnet + "ipkg remove enigma2 plugin extensions-bitrateviewer" werkt niet, ik krijg dan allerlei 'collected errors'.

zo moet het wel. Maar wel met streepjes in de pakketnaam uiteraard, neem aan dat dat een typo is? (zo niet, dan probeer je in feite ook enigma2 te de-installeren)
Geplaatst:

Dag Mike,

Als ik de mediaplayer opstart en een mp3 start, krijg ik de volgende melding:

"GStreamer plugin GStreamer element autosink not available!"

en daarna krijg ik de wieltjes....

Alleen door in telnet een init 4 en init 3 te tikken geeft weer leven in de box.

Heb je een idee wat dat kan zijn?

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:

Uninstallen van de bitrateviewer plugin inmiddels gelukt (streepjes vergeten idd) maar nogmaals de plugin uit bovenstaande link installeren levert wederom een crash op.

Wat betreft eventuele verschillende Enigma2 versie's, die zijn er niet. Ik heb nog even geprobeerd om de plugin van andere lokatie's te downloaden maar ook deze crashen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pieterg
wat dacht je van rechtstreeks uit de PLi feed

http://downloads.pli-images.org/feeds/ja...87r2_mipsel.ipk

Die crashed ook.

Ligt het niet aan die brakke expirimentele videodriver die sinds 2 weken in de 8000 Milo image gebruikt wordt? Voorheen deze image werkte de bitrateviewer plugin namelijk perfect.

Die videodriver mag er wat mij betreft dus per direct uit, want leveren zoals eerder al gemeld interlace fouten op (en nog meer gezeik zoals nu).

Geplaatst:
Origineel bericht van: BushWhacker
en daarna krijg ik de wieltjes....
Alleen door in telnet een init 4 en init 3 te tikken geeft weer leven in de box.

Hmm, daar zit iets helemaal niet goed nee... Gek dat dat niet eerder gemeld is, zou het alleen op de 7025 zo zijn?
Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740
wat dacht je van rechtstreeks uit de PLi feed

http://downloads.pli-images.org/feeds/ja...87r2_mipsel.ipk

Die crashed ook.

Lijkt mij sterk, maar als hij crashed is dat in ieder geval met een andere fout dan die oude versie.
Als je wil dat er iemand naar kijkt zal je wat meer info moeten geven.
Geplaatst:

oja, die skin coordinaat 'c' en 'e' helpers zijn PLi-specifiek.

Even de coordinaten vervangen door 'center', of absolute waarden.

Geplaatst:
oja, die skin coordinaat 'c' en 'e' helpers zijn PLi-specifiek.
Even de coordinaten vervangen door 'center', of absolute waarden.

Hoe doe ik dit? De locatie van de bitrateviewer opsporen en vervolgens met kladblok openen oid?

In welke dir staan de plugins geinstalleerd?
Geplaatst:

Wazig... Net een nieuw image gebakken, en gstreamer is nog steeds dood?

Code:
action ->  MediaPlayerActions prevBouquetaction ->  MediaPlayerActions playplaying 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:/media/hdd/mp3/Evanescence - Whisper.mp3eServiceMP3::construct!eServiceMP3::playbin2 uri=file:///media/hdd/mp3/Evanescence - Whisper.mp3eServiceMP3::starting pipelinenew service started! trying to download cuts!download failed, no cuesheet interfaceresolved to PLAYclose frontend 0eServiceMP3::state transition NULL -> READYeServiceMP3::/tmp/.id3coverart 8803 bytes written[embeddedCoverArt] foundbefore: 1after: 1[__evUpdatedInfo] title 11 of 0 (Whisper)[__evUpdatedInfo] title 11 of 0 (Whisper)[__evUpdatedInfo] title 11 of 0 (Whisper)[__evPluginError] GStreamer plugin GStreamer element autoaudiosink not available!warning, skin is missing element list in <class 'Screens.MessageBox.MessageBox'>(GStreamer plugin GStreamer element auto                           audiosink not available!)Gstreamer error: The autoaudiosink element is missing. (12) from playsink0eServiceMP3::state transition READY -> PAUSEDeServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given![__evUpdatedInfo] title 11 of 0 (Whisper)Gstreamer error: Internal data flow error. (1) from sourceeServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given![Picload] decode picture... /tmp/.id3coverarteServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given!eServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given!eServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given!eServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given!eServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!getBouquet failed.. no path given!eServiceMP3::async-done - 0 video, 1 audio, 0 subtitlegetBouquet failed.. no path given!

Brrr...

Geplaatst:
Origineel bericht van: BushWhacker

De fix lijkt te zijn (bij mij werkt het nu weer):

ipkg install gst-plugin-autodetect

en dan Enigma2 herstarten.

Of morgen de nieuwe MiLo installeren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen