Ga naar inhoud


advies nieuw gsm


Aanbevolen berichten

Binnen kort kan ik weer een nieuwe

gsm vragen maar welke ?

Tot nu toe heb ik een nokia n95 (ben tevreden) maar

als ik betere vind zal ik die nemen.

mijn wensen:

3g

e-mail

vpn

vmware of iets dergelijks

sip liever iax2

lange accu tijd

 

exstra wens bij sip of iax2 gebruik van

telefoonboek en gesprek aanneman met de

zelfde toets als een gsm gesprek.

 

het toestel moet ook unlockbaar zijn zodat ik als

ik in belgie ben de buitenlandse providers kan blokkeren dat

lukt meestal niet met een simlock toestel.

mijn provider is t-mobi**

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toestel op handmatig netwerkselecteren zetten en je bent van het buitenlandse probleem af.

 

Gezien dit forum meer op satelliet gericht is, kan ik je een ander non-commerciële site aanraden die zich vrijwel enkel op (mobiele)telefonie zich richt. zo stuur ik ook zo nu en dan mensen naar dit forum toe als het over satelliet gaat of in die richting komt.

 

Het adres is www.telecomvergelijker.nl maar heeft net als hier dekkende sponsoren nodig, maar is altijd onafhankelijk. (mocht dit voor de moderatoren een probleem zijn, dan mijn excuus)

 

Natuurlijk kan je ook hier verder zoeken, maar ik kan voor de rest geen antwoord op jou vraag geven. Ondanks dit topic, elk forum heeft zo z'n kenners.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3G? - Ik kan mij geen smartphone voorstellen die dat niet heeft.

 

e-mail? - Ook dit is vrijwel op iedere smartphone aanwezig. Het ligt eraan hoe je dit ziet. Synchronisatie met een mailserver? Voor bijna elk (zakelijk) toestel is er wel een oplossing, soms een programma installeren zoals jouw N95, soms werkt het zo uit de doos (N97, Iphone, WM6.x enz...) Ophalen via Imap/pop3. Bijna elke smartphone heeft dit wel

 

vpn - Ipone heeft dit zeker {o.a. Cisco) maar wat is je doel hiermee?

 

vmware - Ehhhh.... Wat wil jij virtueel gaan draaien? Op een telefoon????

 

Sip of Iax2 - Niet zo'n ervaring mee. De N95 deed het in ieder geval prima. Toestellen met WM6.x is lastig. Iphone lukt (nog) niet. Meestal wordt het standaard telefoonboek gebruikt. (je gebruikt dit duidelijk ook op de N95 gezien de vraagstelling)

 

Lange Accutijd - Vergeet de Iphone! Ik heb er enorm lol van, maar ik ben blij als ik de 2 dagen haal. De meeste smartphones zitten op 2 - 5 dagen, zeker als je mail synchronisatie en dat soort dingen aan hebt. Mijn SE Experia haalt net een dag of 5, maar daar zit een erg zware accu in.

 

Is bijna elk toestel niet te unlocken? Ik zou niet weten welk niet. Om geen dataverkeer in het buitenland te hebben zijn er diverse tooltjes zoals nodata voor WM. Op de iphone is het een instelling.

 

Niet alles kunnen beantwoorden, maar wel even mijn ervaringen kunnen spuien.

 

@ hierboven. Als we iedereen wegsturen met vragen wat niet over sateliet gaat, wordt het forum enorm stil hoor wink

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bedankt voor jullie antwoorden ,ga het een en ander

uitzoeken.

SIP vind ik heel belangrijk op mijn n95 wordt thuis en op

de zaak via wlan verbinding gemaakt met de telefoon

centrale op de zaak ,een ideale oplossing voor mij.

 

m.b.t. automatisch netwerk select uitschakelen is net

het probleem bij simlock toestellen ,die instelling kan je

wel selecteren maar later blijkt dat het uitschakelen toch

niet werkt.

 

VNC zal inderdaad wel teveel zijn en moeilijk uitvoerbaar

op een klein schermpje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vnc of rdp is redelijk te doen, maar je had het over vmware... dat is heeeeeel iets anders.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...