Gast Gait Jan Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb hier een Samsung SMT 1100 T, Twintuner. Deze werkt niet meer en geeft op het display achtereenvolgens weer: -200 100 -00A 380 en soms een dubbele punt. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Kan het de voeding zijn?
satencom Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 hallo Meestal (in 95% van de gevallen) is de interne voeding doorgebrand. kijk even in de ontvanger meestal staan de elco's zelfs bol Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Samsung single tuner Er zitten op de voedingsprint twee elco's van 1000 uF / 10 V die onderbemeten zijn wanneer je deze vervangt werkt je tuner in 99,99 % van de gevallen weer. ik vervang ze meestal door 1000uF/25 Volt exemplaren. Deze zijn iets groter (komt het probleem ook niet terug). dit is voor de Samsung single tuner misschien zit hier de zelfde voeding wel in dat weet ik niet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen