Ga naar inhoud

[DM7000] DB7000 hoe fec 9/10 toevoegen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,er zsijn op 23.5Oost nieuwe zenders,ik kan deze niet vinden met transponder scan.Dit komt omdat je fec in moet vullen,deze gaat echter maar tot 8/9 en ik moet 9/10 hebben,hoe kan ik in fredens naam die toevoegen,ik probeer van alle`s maar lukt me niet.als ik dit op het verkeerde forum heb sorry.Maar omdat het echt over de 7000 gaat doe ik het hier maar.Het gaat om 28.500 verticaal vec 9/10 11.635 Select kino ppv.Redx club 1 en 2.

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Fec 9/10 kan niet met een dvb tuner. Hiervoor moet je een dvb-s2 tuner hebben.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Alleen bij HD zenders is een FEC van 9/10 mogelijk. Helaas is de 7000 geen HD ( High Definition ) ontvanger.

Dus je probeert zenders te zoeken, die de 7000 niet kan ontvangen. Wanneer je deze zenders wilt ontvangen, dan zul je een HD ontvanger aan moeten schaffen. ( dreambox 800 / 8000 )

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst:
Citaat:

Alleen bij HD zenders is een FEC van 9/10 mogelijk.

Je bedoelt DVB-S2 transponders. Dit hoeft geen HD te zijn, zoals bij Kabel Deutschland en zelfs binnenkort ons eigen CanalDigitaal...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

ok mensen ik weet genoeg,heb ik weer iets geleerd in ieder geval,toch maar eens gaan kijken naar een hd db,gelukkig dat sinterklaas binnenkort weer in het land komt,wie weet,bedankt allemaal.

Dreambox 7000s draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen