seije017 Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 ik heb een 7025 in de woonkamer staan met een sat en kabel tuner. en de 600 met kabel tuner staat op de slaapkamer. deze wil ik graag met elkaar mounten. om op beide tuners films te kijken van de ander. beiede boxen hebben een hdd. hoe krijg ik dit voor elkaar.
peter-nmgn Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 welke image heb je draaien op je dm7025?? Met bv milo hoef je niets te doen, bij gemini moet je eerst samba server installeren (hoewel dat niet gaat lukken zonder b.a. ivm een te klein flash geheugen) daarnaast geef jeje 7025 een vast ip adres op je dm600: via de webinterface van de dm600 naar het kopje config -> mount manager -> add -> disc. = hdd file sys = 1 automount = V Client dir = /media/hdd Server dir = harddisk IP = (ip vd 7025) user = root pass = drambox rw: V save herstart daarna je 600 Met deze config komt de interne hdd van de 600 wel te vervallen, maar worden alle opnames op de 7025 gemaakt (dus van de 7025 + de 600), 1 hdd is dus ook maar nodig. Wil je dit wel apart kunnen doen... dan word het wat lastiger! succes Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen