Ga naar inhoud


[DM800HD] Contact leggen met DreamboxB via webbrowser


Gast Faouzi

Aanbevolen berichten

Ik heb de oozoon opgegeven en zojuist Pli geprobeerd te installeren. Deze kwam wel verder dan oozon maar bleef halveerwege het booten haken. Inmiddels ben ik m nogmaals aan het flashen. Als het weer niet lukt ga ik morgen Milo erop zetten. Ergerniswekkend wanneer iets niet direct werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor de duidelijkheid, alle 800 boxen hebben problemen met booten, welke software je er ook opzet....

 

bij PLi hebben we enigzinds de bootcyclus wel aangepast zodat we er minder last van hebben.

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
voor de duidelijkheid, alle 800 boxen hebben problemen met booten, welke software je er ook opzet....

bij PLi hebben we enigzinds de bootcyclus wel aangepast zodat we er minder last van hebben.


Dat is fijn om te weten. Zat erover na te denken om hem terug te sturen maar dat is dus niet nodig.

Heb ondertussen een beetje lopen browsen en ook de plug-in geïnstalleerd om te kijken naar de authenticiteit van de dreambox. Hij is gelukkig origineel.

Het wordt denk ik tijd voor een nieuwe topic want er is nu weer een ander probleem opgedoken wink (en dat is dat het browsen niet normaal langzaam gaat. Het opladen na elke actie duurt gewoon 10 seconden, ik wordt er gek van!) Ik ga eerst maar even op het forum kijken of er iets over staat.

Iedereen bedankt voor de hulp en de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...