Gast Faouzi Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik heb de oozoon opgegeven en zojuist Pli geprobeerd te installeren. Deze kwam wel verder dan oozon maar bleef halveerwege het booten haken. Inmiddels ben ik m nogmaals aan het flashen. Als het weer niet lukt ga ik morgen Milo erop zetten. Ergerniswekkend wanneer iets niet direct werkt...
mneerhout Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik snap het niet, zet je hem wel lang genoeg UIT? Dus echt de stekker eruit. Zou een klusje van een paar minuten moeten zijn......of toch een Chinees P.S ik begrijp je frustratie en wantrouwen (sticker), had ik ook....even.
hemertje Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 voor de duidelijkheid, alle 800 boxen hebben problemen met booten, welke software je er ook opzet.... bij PLi hebben we enigzinds de bootcyclus wel aangepast zodat we er minder last van hebben. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Faouzi Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Origineel bericht van: hemertje voor de duidelijkheid, alle 800 boxen hebben problemen met booten, welke software je er ook opzet.... bij PLi hebben we enigzinds de bootcyclus wel aangepast zodat we er minder last van hebben. Dat is fijn om te weten. Zat erover na te denken om hem terug te sturen maar dat is dus niet nodig. Heb ondertussen een beetje lopen browsen en ook de plug-in geïnstalleerd om te kijken naar de authenticiteit van de dreambox. Hij is gelukkig origineel. Het wordt denk ik tijd voor een nieuwe topic want er is nu weer een ander probleem opgedoken (en dat is dat het browsen niet normaal langzaam gaat. Het opladen na elke actie duurt gewoon 10 seconden, ik wordt er gek van!) Ik ga eerst maar even op het forum kijken of er iets over staat.Iedereen bedankt voor de hulp en de tips!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen