Ga naar inhoud


[TF5000PVR] Nieuwste zenderlijst voor de TF5000PVR


bigtwin

Aanbevolen berichten

Ik heb de nieuwste zenderlijst van ***********, van afgelopen weekend.

 

Deze lijst bevat alle satellieten, van 5 greaden oost, tot 177 graden west. Ik weet alleen niet hoe ik deze als attachment kan toevoegen hier, dus als je interesse hebt, PM me even met je mail adres.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Sjaak, je bent inmiddels wel behoorlijk aan het zeuren in dit topic vind ik...

 

Als je mijn moeite om die lijst te verkrijgen en posten niks vind, kun je ook gewoon niks zeggen en niet alleen maar zeiken op alles wat ik zeg, of op reakties van anderen.

 

Heb jij de overige topfield bezitters ook zo'n dienst bewezen, of loop je alleen te zeuren?

 

Maar goed, mede door jou is dit mijn laatste post in het topfield gebeuren.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beobuddy
Voor degene die het nog niet doorhadden, er gaat een (EPG) wereld voor je open...

op een Topfield heb je via TAPs ook prima EPG mogelijkheid. Beetje jammer dat jij als TF5500 eigenaar dat niet lijkt te weten wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik na 7 jaar gebruik van een 4000, 5500, 5510 en een 7710 aardig weet wat topfield te bieden heeft.

 

En daarom nogmaals, er gaat een wereld voor je open (maar ik zie in je handtekening dat je een DM hebt en dus al bekend bent, maar voor de anderen ga ik nog even verder..). Zeker als je bedenkt dat ik nu van alle CD, TVV, UK en vele anderen zenders de EPG van een volledige week ter beschikking heb.

 

En dan heb ik nog niet gehad over de vele opnamemogelijkheden die direct ongecodeerd worden opgeslagen. Geen geneuzel met nachtelijke timers voor decodeersessies, waarvan sommige het alsnog lieten afweten.

 

Onbekend maakt onbemind zeggen ze wel eens wink

Het ontbreken van tapmogelijkheden op de 7710 was voor mij een voorname reden om eens een dreambox te proberen.

Ik heb er nu 2.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...