Dreeke Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Standaard zit in het Windows Media Center een optie om de uitzendingen van Uitzending Gemist (publieke omroep) te bekijken. Via diverse sites (Google Groene Knop) is er ook een Plugin beschikbaar voor de uitzendingen van RTL Gemist. Inmiddels heeft SBS/NET5/Veronica haar aanbod ook uitgebreid online gezet, maar kan ik helaas geen plugin hiervoor vinden. Heeft iemand die misschien beschikbaar? Groet, André
satwave Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Is dit wat, kwam het toevallig tegen: Helpdeskweb Mvg.
Dreeke Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: satwave Is dit wat, kwam het toevallig tegen:Helpdeskweb Mvg. Dit is voor het vastleggen van internetstreams op harde schijf. Het heeft helemaal niets te maken met het Windows Media Center. Groet, André
Dreeke Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Geplaatst: 3 december 2009 Eindelijk een plugin gekregen voor het WMC van Matthijs. Ik heel blij installeren... niet dus... Vista hoest erbij... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Groet, André
Gast Kimble Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 De publieke omroepen hebben op omroep.nl ook een 12-tal kanalen staan. Wil je die zien dan moet je Silverlight installeren. Ik heb dit gedaan en ik kan nu ook de commerciele zien. (Als ik namelijk in het scherm ga staan en klik op de rechter istoets, dan zie je dat Silverlight wordt aangesproken.) Wellicht heb je hier iets aan. WebVideoCap is freeware en zou het ook moeten kunnen (URL erinplakken en gaan) Maar Google eens op "record xml video stream" Suc6
Sjattuh Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: Dreeke Eindelijk een plugin gekregen voor het WMC van Matthijs. Ik heel blij installeren... niet dus... Vista hoest erbij... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Probeer eens in veilige modus en/of als administrator. Je hebt geen toegang tot de sleutel wie gewijzigd moet worden. Dan is hij of in gebruik of je hebt geen rechten. Je kan ook kijken of de service voor WMP loopt en deze stopzetten en dan nogmaals proberen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Ome Merde Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 die dosprompt inderdaad eens als administrator openen en dan nog eens proberen. zelfs een ip release in een dosbox zonder adminrechten gaat niet merDe deze ruimte is te huur
Dreeke Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Geplaatst: 6 december 2009 Bedankt voor de tip. Inderdaad heb ik even een snelkoppeling aangemaakt met het CMD commando voor DOS. Daarna deze snelkoppeling als administrator geopend en de foutmelding bleef uit. Bedankt voor het meedenken! Groet, André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen