Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Standaard zit in het Windows Media Center een optie om de uitzendingen van Uitzending Gemist (publieke omroep) te bekijken. Via diverse sites (Google Groene Knop) is er ook een Plugin beschikbaar voor de uitzendingen van RTL Gemist.

Inmiddels heeft SBS/NET5/Veronica haar aanbod ook uitgebreid online gezet, maar kan ik helaas geen plugin hiervoor vinden. Heeft iemand die misschien beschikbaar?

Groet, André

Geplaatst:
Origineel bericht van: satwave
Is dit wat, kwam het toevallig tegen:

Helpdeskweb

Mvg.

Dit is voor het vastleggen van internetstreams op harde schijf. Het heeft helemaal niets te maken met het Windows Media Center.

Groet, André

• 1 maand later...
Geplaatst:

Eindelijk een plugin gekregen voor het WMC van Matthijs. Ik heel blij installeren... niet dus... Vista hoest erbij... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

post-12894-1318260536,827_thumb.png

Groet, André

Geplaatst:

De publieke omroepen hebben op omroep.nl ook een 12-tal kanalen staan. Wil je die zien dan moet je Silverlight installeren. Ik heb dit gedaan en ik kan nu ook de commerciele zien. (Als ik namelijk in het scherm ga staan en klik op de rechter istoets, dan zie je dat Silverlight wordt aangesproken.)

Wellicht heb je hier iets aan.

WebVideoCap is freeware en zou het ook moeten kunnen (URL erinplakken en gaan)

Maar Google eens op "record xml video stream"

Suc6

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dreeke
Eindelijk een plugin gekregen voor het WMC van Matthijs. Ik heel blij installeren... niet dus... Vista hoest erbij... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Probeer eens in veilige modus en/of als administrator.

Je hebt geen toegang tot de sleutel wie gewijzigd moet worden. Dan is hij of in gebruik of je hebt geen rechten.

Je kan ook kijken of de service voor WMP loopt en deze stopzetten en dan nogmaals proberen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

die dosprompt inderdaad eens als administrator openen en dan nog eens proberen.

zelfs een ip release in een dosbox zonder adminrechten gaat niet smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Bedankt voor de tip. Inderdaad heb ik even een snelkoppeling aangemaakt met het CMD commando voor DOS. Daarna deze snelkoppeling als administrator geopend en de foutmelding bleef uit. Bedankt voor het meedenken!

post-12894-1318260541,649_thumb.png

Groet, André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen