Con Geplaatst: 4 oktober 2009 Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik ga de 7025+ kopen, de beslissing is gevallen. Ik heb één schotel met rotor en een twin-LNB. Wie kan mij op voorhand de juiste instellingen geven voordat ik alles moet doorspitten terwijl meerdere gebruikers het wiel allang hebben uitgevonden. Ik ben al de gebruiksaanwijzing (reeds gedownd) aan het doornemen maar om een eerste teleurstelling te voorkomen zou ik dus graag dezelfde avond nog willen kijken en . . . om niet teveel af te gaan naar mijn vrouw . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast MiLo Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Bij de installatie kiezen voor: - Eenvoudige modus - Tuner A: Rotor - Positie invullen (die weet je vast nog wel) - Tuner B: Tweede kabel van gemotoriseerde LNB Na de instellingen kun je in vrijwel elk image zenderlijsten (settings) erop zeten vanuit menu - applicaties - downloaden - settings. (ennuh, wij van MiLo-image adviseren natuurlijk MiLo-image, dan heb je ook meteen beeld op NED1)
Gast pieterg Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo (ennuh, wij van MiLo-image adviseren natuurlijk MiLo-image, dan heb je ook meteen beeld op NED1) momenteel heb je zelfs met een dmm image beeld op NED1
Con Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Bij de installatie kiezen voor: - Eenvoudige modus - Tuner A: Rotor - Positie invullen (die weet je vast nog wel) - Tuner B: Tweede kabel van gemotoriseerde LNB Na de instellingen kun je in vrijwel elk image zenderlijsten (settings) erop zeten vanuit menu - applicaties - downloaden - settings. Waarvan akte en dank. Origineel bericht van: MiLo (ennuh, wij van MiLo-image adviseren natuurlijk MiLo-image, dan heb je ook meteen beeld op NED1) Een goed advies sla ik nimmer in de wind . . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen