Ga naar inhoud


[Satelliet] Bebe TV HD binnenkort bij Canal Digitaal


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast calculator

Ik denk dat er heel weinig abonnees zitten te wachten op Bebe HD.

Ik kan em ook zien op 9 graden oost, maar een kleuter maakt HD inderdaad niks uit. Die kent geeneens de betekenis van het woord.

 

Tel daarbij op de magere plannen van Canal Digitaal van 1 NPO zender erbij in HD, ! RTL zender in HD of een SBS zender in HD erbij en ik wordt diep bedroefd.

 

Als straks alle Nederlandse HD zenders op de kabel zitten, maakt Canal Digitaal zichzelf belachelijk en zal zo zeker geen nieuwe abonnees van de kabel weten los te weken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn alleen aan het mekkeren op CanalDigitaal omdat we nog geen concrete voorspelling hebben wanneer de alle drie de HD zenders van de PO op de satelliet komen. En ook willen we dat RTL-7 en RTL-8 half oktober in HD start.

 

Was hiervoor nu een transponder erbij gekomen, inclusief FoxLifestyle, Disney Channel, RTLLounge, SciFi, 13th Street, Film1HD, Sport1HD, MisdaadNet, overige 7 themakanalen van de PO... dan had het hier heel anders geklonken... Namelijk BeBeTV HD mooi meegenomen(!)

 

Echter de waarheid is anders. En ik ben bang dat dit vertrouwen wat CDS momenteel uitstraalt de komende maanden nogmaals minstends 19.000 abonnees kost... Op 1.000.0000 uitstaande kaarten is dat 2% van het bestand(!)

 

CDS, ofwel M7, wordt eens wakker(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
dan had het hier heel anders geklonken... Namelijk BeBeTV HD mooi meegenomen(!)

Precies. CanalDigitaal had dan ook beter babyhd niet toe kunnen voegen, psychologisch gezien. Het gevoel wat je nu als klant krijgt is dat CDS de HD-zenders van RTL niet door kan/wil geven en we daarom maar opgescheept worden met een zender die niemand wil hebben. Alsof het een baby ook maar ene bal kan schelen of die SD of HD kijkt. Als je hem/haar dan de SD-versie voorschotelt gaat het kind krijsen zeker.

Zelfde verhaal met dat body in balance. Rotzooi die niemand wil hebben, die er nooit op had mogen komen en men allang weer weg had moeten mikken, maar Cartoon Network en TCM zijn te duur dus die moeten sneuvelen.

Ze kunnen die troep ècht beter achterwege laten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
We zijn alleen aan het mekkeren op CanalDigitaal omdat we nog geen concrete voorspelling hebben wanneer de alle drie de HD zenders van de PO op de satelliet komen. En ook willen we dat RTL-7 en RTL-8 half oktober in HD start.

Was hiervoor nu een transponder erbij gekomen, inclusief FoxLifestyle, Disney Channel, RTLLounge, SciFi, 13th Street, Film1HD, Sport1HD, MisdaadNet, overige 7 themakanalen van de PO... dan had het hier heel anders geklonken... Namelijk BeBeTV HD mooi meegenomen(!)

Echter de waarheid is anders. En ik ben bang dat dit vertrouwen wat CDS momenteel uitstraalt de komende maanden nogmaals minstends 19.000 abonnees kost... Op 1.000.0000 uitstaande kaarten is dat 2% van het bestand(!)

CDS, ofwel M7, wordt eens wakker(!)


Ook als al die mooie zenders al via de satelliet te ontvangen zouden zijn begrijp nog steeds niet waarom een peuterkanaal in HD moet zijn, ook al zou dan in de VS verplicht zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houdt er ook even rekening mee dat dit kanaal er toch al is. Wordt al uitgezonden voor Tsjechië. Is alleen maar mooi meegenomen dat je die er voor niks bij krijgt. Kost Canal Digitaal geen bandbreedte.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Houdt er ook even rekening mee dat dit kanaal er toch al is. Wordt al uitgezonden voor Tsjechië. Is alleen maar mooi meegenomen dat je die er voor niks bij krijgt. Kost Canal Digitaal geen bandbreedte.


Ik vindt het doorprik systeem een goede zaak en meer providers zouden dit moeten doen.
Dit maakt een hoop bandbreete vrij op heel de satelliet posities! Deze ruimte kunnen ze dan gebruiken voor nog meer zenders aan te bieden.
Als dan het beeld vrij blijft van ondertitels en allemaal werken met DVB of TXT ondertitels en voor elke provider zijn taal in een eigen audio spoor (wat dan weer kan omdat er bandbreete is).

Zou toch een mooie oplossing zijn!? Er zou heel wat plaats vrijkomen op alle satelliet posities.

Alleen de SES en andere satelliet bouwers zouden dit niet graag horen. Stel dat providers transponder contracten gaan beëindigen omdat ze deze niet gevult krijgen. smile

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft volgens mij niet zoveel te maken met "i.p.v."

 

Maar het komt natuurlijk wel een beetje knullig over dit. Eigenlijk kun je beter zo'n kanaal in stilte toevoegen en het gewoon melden in een nieuwsbrief, i.p.v. het met een persbericht en al te melden.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp


Ik vindt het doorprik systeem een goede zaak en meer providers zouden dit moeten doen.



Hardstikke leuk inderdaad maar zorg dan wel dat je de randzaken (EPG en subs) op orde hebt. Op de kabel heeft Historychannel-HD gewoon NL ondertiteling maar zie jij ze op 23.5? En die Tjechische EPG is natuurlijk ook een aanfluiting voor de Nederlandse betalende HDTV kijker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...