Littlesat Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Zo! Johan is een kenner (LOL) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Origineel bericht van: mebo870 yep op film 1 zie je meer hoe bebé's gemaakt worden. Volgens mij worden daar geen baby's gemaakt hoor! Daarvoor dient het mannelijk vocht in de schede te blijven maar ik zie het steeds midden op vrouwengezichten terechtkomen, zo gaat het niet werken hé! Er wordt wel veel geoefend. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
edje-ken Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: Neptunus Volgens mij worden daar geen baby's gemaakt hoor! Daarvoor dient het mannelijk vocht in de schede te blijven maar ik zie het steeds midden op vrouwengezichten terechtkomen, zo gaat het niet werken hé! pas op zet dat nou niet neer. zometeen leest me vrouwtje hier mee en weet ze hoe het wel moet. dan ben ik het haasje edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast calculator Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Heeft Canal Digitaal op de HD dagen nog wat verteld over hun aanwinst Bebe HD ? Want ze hebben hiermee natuurlijk wel een primeur voor Nederland
Moderator ceesv Geplaatst: 10 november 2009 Moderator Geplaatst: 10 november 2009 Volgens aanwezigen op de HD Dagen heeft CanalDigitaal geen aankondigingen gedaan over het HD-aanbod.! Een goed verstaander heeft in dit geval geen woorden nodig! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jellesbode Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Bebe HD TV is dan wel scherper maar zoals ik het nu zie geen meerwaarde. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Elwin Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Geplaatst: 13 november 2009 Origineel bericht van: jellesbode Bebe HD TV is dan wel scherper maar zoals ik het nu zie geen meerwaarde. Ben ik met je eens, HD is leuk, maar een babyzender in HD is een beetje heel erg overbodig. Tijd voor Nederland 1 en 2, RTL7 en 8, en Net 5 in HD.
Neptunus Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: jellesbode Bebe HD TV is dan wel scherper maar zoals ik het nu zie geen meerwaarde. Ben ik met je eens, HD is leuk, maar een babyzender in HD is een beetje heel erg overbodig. Tijd voor Nederland 1 en 2, RTL7 en 8, en Net 5 in HD. Beetje overbodig??? Volstrekt belachelijk! Wie verzint nou zoiets. En dan nog CDS die ermee loopt te pronken, boeien! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Alfons Verbiest Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Ik zit er ook niet om te springen. Maar wat maakt het uit? Het kost CanalDigitaal geen enkele bandbreedte. Bij mij werkt de ondertiteling bij deze zender trouwens niet.
Gast amrabed Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ik zit er ook niet om te springen. Maar wat maakt het uit? Het kost CanalDigitaal geen enkele bandbreedte. Bij mij werkt de ondertiteling bij deze zender trouwens niet. Welke ondertiteling? er wordt daar helemaal niet in gesproken aleen beeld en een muziekje. Toch?
guppje29 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 JUIST. En daarom geen ondertitel;ing DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
CB1 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Bebe tv in hd. Nou nou net of zo`n kind denkt ha dat is scherp. Die heeft er niet eens erg in dus weer niets waard. Gr
Transpondertje Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: CB1 Bebe tv in hd. Nou nou net of zo`n kind denkt ha dat is scherp. Die heeft er niet eens erg in dus weer niets waard. Gr Ach ja Bababa Bibiii bOeboeboe Hahahah Weer een er bij VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
Alfons Verbiest Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: amrabed Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ik zit er ook niet om te springen. Maar wat maakt het uit? Het kost CanalDigitaal geen enkele bandbreedte. Bij mij werkt de ondertiteling bij deze zender trouwens niet. Welke ondertiteling? er wordt daar helemaal niet in gesproken aleen beeld en een muziekje. Toch? Was de smiley aan het eind je even ontgaan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen