satencom Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 hallo weet iemand ook wat de vervanger is van dit type hij komt uit een echostar 2200 2 CI voeding {D882-Y} model TO-126 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
iemand Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 wat is het voor component, en waar zit het in je echostar ? bedoel je de "D882 TO-126 Plastic-Encapsulate Transistors " dan is dit de dastasheet D882.pdf gr. Erik
satencom Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 kijk maar op schema Q6 daar zit hij Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
columbo Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Deze kun je vervangen door een BD 237G,OF DOOR een TIP 31A,let op bij de tip 31A is de aansluiting net anders om dus B C E .
satencom Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2009 hallo bedankt jongens hij is in besteling we wachten maar weer af wat hebben het er weer druk mee met onze hobby maar er is altijd weer een ligt puntje op dit fortuin. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
columbo Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Bestellen? die kun je toch overal zo krijgen bij elke eletronica zaak en een beetje hobyist heeft die gewoon in vooraat?teminste ik wel.
satencom Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 hallo nou dat zit zo ik heb de winkel niet bij de achter deur ik bestel hem via internet dan hal ik hem op zo zit dat in mekaar. maar ik heb hem er al in gezet, nog niet goed dus er is nog meer stuk.ik kom er zo even niet uit misschien iemand nog een op lossing Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
columbo Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 ja de stuur trap,=de tor die er voor zit; vervangen. is zo'n bc Torretje,want als power Tor stuk gaat neemt hij vaak de stuur Tor mee,die is dan ook vaak overleden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen