Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

weet iemand ook wat de vervanger is van dit type hij komt uit een echostar 2200 2 CI voeding {D882-Y} model TO-126

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

kijk maar op schema Q6 daar zit hij

post-33015-1318260454,6504_thumb.jpg

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

hallo

bedankt jongens hij is in besteling we wachten maar weer af wat hebben het er weer druk mee met onze hobby maar er is altijd weer een ligt puntje op dit fortuin.

Geplaatst:

hallo

nou dat zit zo ik heb de winkel niet bij de achter deur ik bestel hem via internet dan hal ik hem op zo zit dat in mekaar. maar ik heb hem er al in gezet, nog niet goed dus er is nog meer stuk.ik kom er zo even niet uit misschien iemand nog een op lossing

Geplaatst:

ja de stuur trap,=de tor die er voor zit; vervangen. is zo'n bc Torretje,want als power Tor stuk gaat neemt hij vaak de stuur Tor mee,die is dan ook vaak overleden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen