Ga naar inhoud


E2 werkt dit op 1 of ook op 2 tuners ?


freekie

Aanbevolen berichten

Ik ben vanaf midden september in het bezit van een ip box 9000 :)met 2 s2 tuners en 1.tb geheugen.Draait op lnb 10513 29-08-09 deze draait redelijk stabiel.Nu wil ik overstappen op E2 en deze er via een flash op de ipbox zetten. kan dit,of blijft dan 1 tuner onbezet,zo ja hoe kan ik dit oplossen.ik heb niet veel,tot geen ervaring met linux.

 

groeten Freekie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik iets opneem, neemt E2 dan tegenwoordig ook de andere tuner over zodat ik gewoon kan blijven kijken? ik bedoel als ik ned1 opneem dan kan ik nog naar RTL4 kijken? Dat heb ik namelijk nog niet terug kunnen vinden.

 

Als dat zo is is mijn keuze snel gemaakt :D:D

Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat gaat nog steeds niet dus hierboven is verkeerd geinformeerd

als je opneemt kun je alleen maar kijken wat er op de zelfde frec wordt uitgezonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de laatste resultaten met E2 0.6.0 (ik loop hier ook al een tijdje tegen aan).

Multi-decoding met mgcamd 1.33 en newcs 1.67 werkt op E2 0.6.0 op 1 tuner binnen 1 transponder. Voorbeeld: je neemt RTL4 op en kunt alle andere gecodeerde zenders op dezelfde transponder/dezelfde tuner gewoon bekijken.

Als je naar een andere sat en/of transponder zapt, schakelt E2 keurig naar de 2e tuner, maar wordt er niet gedecodeerd. Je kunt daar dus alleen FTA zenders bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...