freekie Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik ben vanaf midden september in het bezit van een ip box 9000 :)met 2 s2 tuners en 1.tb geheugen.Draait op lnb 10513 29-08-09 deze draait redelijk stabiel.Nu wil ik overstappen op E2 en deze er via een flash op de ipbox zetten. kan dit,of blijft dan 1 tuner onbezet,zo ja hoe kan ik dit oplossen.ik heb niet veel,tot geen ervaring met linux. groeten Freekie
kaaskop Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 ja dat kan en beide tuners zullen normaal gesproken werken. voor een howto kijk eens op denktenk
freekie Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 @Kaaskop. Bedank voor je antwoord.Ben blij dat dit kan Ik ga eens kijken bij denk tenk en hoop dat ik er uit kom. groeten Freekie
mark243 Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Als ik iets opneem, neemt E2 dan tegenwoordig ook de andere tuner over zodat ik gewoon kan blijven kijken? ik bedoel als ik ned1 opneem dan kan ik nog naar RTL4 kijken? Dat heb ik namelijk nog niet terug kunnen vinden. Als dat zo is is mijn keuze snel gemaakt :D Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 nee dat gaat nog steeds niet dus hierboven is verkeerd geinformeerd als je opneemt kun je alleen maar kijken wat er op de zelfde frec wordt uitgezonden
kaaskop Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 @Gman2oo6 ik denk dat je een beetje achterloopt. dat gaat tegenwoordig wel (en zeker als je 2 tuners hebt) groet kaaskop
dr.butcher Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens gaat dat alleen met FTA kanalen en niet met gecodeerde.
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Origineel bericht van: dr.butcher Volgens gaat dat alleen met FTA kanalen en niet met gecodeerde. dat bedoel ik gaat dus niet !!
GeniusX Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Lijkt mij dus eerder met de cam te maken hebben dan met het aantal tuners. Gecodeerd kijken en opnemen tegelijk geeft ook problemen met 1 tuner. Ik gebruik mgcamd.
Joe Bar Geplaatst: 11 oktober 2009 Geplaatst: 11 oktober 2009 Even de laatste resultaten met E2 0.6.0 (ik loop hier ook al een tijdje tegen aan). Multi-decoding met mgcamd 1.33 en newcs 1.67 werkt op E2 0.6.0 op 1 tuner binnen 1 transponder. Voorbeeld: je neemt RTL4 op en kunt alle andere gecodeerde zenders op dezelfde transponder/dezelfde tuner gewoon bekijken. Als je naar een andere sat en/of transponder zapt, schakelt E2 keurig naar de 2e tuner, maar wordt er niet gedecodeerd. Je kunt daar dus alleen FTA zenders bekijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen