Ga naar inhoud

[DM7025+] ...of toch weer Topfield?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: rvdv
Aha... dat van de softcams wist ik, maar ik realiseerde me niet dat het echt een serieus alternatief was voor de CI-Cams. Dacht dat dat echt meer in de hobbysfeer met extra mogelijkheden lag whistle.

Mmmhhh... en alle acht opnames zijn dan al gedecodeerd?

ja

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: rvdv
Na jarenlang diverse Topfields te hebben gehad is het tijd voor wat anders. Ik ben bekend met de reputatie van Dreambox en het feit dat er zeer veel mogelijk is met een Dreambox. Ik ben verre van onhandig met dit spul, maar het doel is gewoon TV kijken en (veel) opnemen. Mijn vraag is dus eigenlijk: Is een Dreambox dan nog wel een goede keuze (moeder de vrouw), of dan toch beter weer een Topfield?

Ik ben bezitter van zowel een dm als een topfield. Topfield is gewoon een robuust apparaat dat altijd werkt. Als je zegt dat je niet handig bent met een dm ...dan niet doen. Wat de dm is meer dan een satelliet. Ik heb een vrouw hier thuis zitten en die wil maar een ding en das tv kijken. En het kan soms natuurlijk eens gebeuren dat manlief met zijn grote hobby (de DM) aan het spelen (lees experimenteren) is en soms heb je dan effe geen beeld. Begrijp me niet verkeerd, de dm is een fantastisch mooi apparaat, maar op een echtscheiding zit ik ook niet te wachten. En misschien is het wel een optie om beide receivers (mocht je dan toch willen overstappen naar een DM) naast elkaar te draaien !

succes met je keuze.

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen