Miauw Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik heb in overleg met Toxic[Q] de contact gegevens verwijderd om aan de regels te voldoen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Wat doet jou denken dat dit geen goeie klantenservice kan zijn? Had je liever een slecht Nederlands sprekende helpdeskmedewerker uit Pakistan aan de lijn gehad?
Miauw Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Een organisatie die zich zelf hoog in het vaandel heeft staan, die zal ook technische kennis in huis moeten hebben, en dus een goede directe Back-Office. Direct kunnen ingrijpen i.p.v. doormailen, want dat is niet hun sterke kant. Vooral de kleinschaligheid is waar ik vraagtekens bij zet. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
vincent1971 Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik zelf lees NERGENS in die advertentie dat er technische kennis aanwezig moet zijn omtrent satelliet ontvangst. Stel ik ga ze vragen of een twin cd lnb in een 100 cm diameter schotel kan.... Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
metoo Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 als die twin LNB kleiner is dan 100 cm kan die er in ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Johan45 Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Zo te zien kom je als Ziggo klant ook bij Quality Contact terecht. Het moet dus wel goed zijn. Vult u rustig aan !!!
Alventali Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ja en ook als je jezelf gesneden hebt bij het ontmantelen van de kabel. Of van het dak gekukeld bent tijdens het instellen van de schotel. Want ze doen het rode kruis ook. Dus toch wel over nagedacht door CD. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Miauw Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 Origineel bericht van: Alventali Ja en ook als je jezelf gesneden hebt bij het ontmantelen van de kabel. Of van het dak gekukeld bent tijdens het instellen van de schotel. Want ze doen het rode kruis ook. Dus toch wel over nagedacht door CD. LOL Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast calculator Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Het geeft je wel te denken ja. Alle specialistische kennis is daarmee verdwenen op een helpdesk vrees ik. Maar des te minder ze weten, des te langer duren de gesprekken en dat levert weer geld in het laatje. Al met al een trieste trend van deze huidige tijd waar helaas veel meer bedrijven gebruik van maken.
hugogertie Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik ga voor de stedentrips..... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast thomas999 Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: Johan45 Zo te zien kom je als Ziggo klant ook bij Quality Contact terecht. Het moet dus wel goed zijn. Als je bij Ziggo voorkeuze: "pakket uitbreiden" kiest, kom je inderdaad bij die gasten terecht. Als je kiest voor "internetstoring" o.i.d. krijg je een "echte" Ziggo medewerker aan de lijn. Niet dat dit altijd helpt... ;-)
Moderator ceesv Geplaatst: 6 oktober 2009 Moderator Geplaatst: 6 oktober 2009 En anders kan je altijd nog je handelaar om raad vragen, toch? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Origineel bericht van: ilseonline Een organisatie die zich zelf hoog in het vaandel heeft staan, die zal ook technische kennis in huis moeten hebben, en dus een goede directe Back-Office. Direct kunnen ingrijpen i.p.v. doormailen, want dat is niet hun sterke kant. Vooral de kleinschaligheid is waar ik vraagtekens bij zet. ik lees helemaal niets van hetgeen je (in de quote) schrijft in de advertentie (dus jou verwachtingen zijn subjectief <tov> advertentie) ik lees enkel een heel rare titel in dit "topic" voor een werving naar werk-geinteresseerden heb je iets tegen die afbeeldingen van mensen in de advertentie? heb je iets tegen mensen die willen werken? heb je iets tegen bedrijven die mensen zoeken OM te werken? heb je iets gevonden dat anders is dan overige bedrijven met helpdesk? heb je iets tegen CanalDIGITAAL of Ziggo of het Rode Kruis? dit is toch je reinste flauwekul dat ik liever zie onder off-topic > moppen (hoe flauw ook) ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Neptunus Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Nee, maar het toont wél de werkwijze aan. En het verklaart de soms ronduit stompzinnige vragen en antwoorden. Zo heb ik laatst een medewerker van CDS uitgelegd wat een duo lnb is voor ontvangst van de regionalen, hilarisch! Als er nu had gestaan "U wordt ingezet na een intensieve technische training" of zoiets komt het al anders over. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Citaat: Zo heb ik laatst een medewerker van CDS uitgelegd wat een duo lnb is voor ontvangst van de regionalen, hilarisch! o, ze bellen jou tegenwoordig al vanuit het "call-center" het verbinden van een wervingscampagne en ieders ongenoegen met een der bekende providers is niet wat je noemt kies. al weet ik heel goed; hoe moedeloos je kunt worden. ciaomisschien moet ik me wel aanmelden, is alleszins afhankelijk wat ze me bieden Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen