Ga naar inhoud


Als dit de klantenservice van CDS is, dan vrees ik het ergste:


Miauw

Aanbevolen berichten


Gast Pedro Newbie

Wat doet jou denken dat dit geen goeie klantenservice kan zijn?

Had je liever een slecht Nederlands sprekende helpdeskmedewerker uit Pakistan aan de lijn gehad? laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een organisatie die zich zelf hoog in het vaandel heeft staan, die zal ook technische kennis in huis moeten hebben, en dus een goede directe Back-Office. Direct kunnen ingrijpen i.p.v. doormailen, want dat is niet hun sterke kant. Vooral de kleinschaligheid is waar ik vraagtekens bij zet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf lees NERGENS in die advertentie dat er technische kennis aanwezig moet zijn omtrent satelliet ontvangst.

 

Stel ik ga ze vragen of een twin cd lnb in een 100 cm diameter schotel kan.... :D

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja en ook als je jezelf gesneden hebt bij het ontmantelen van de kabel. Of van het dak gekukeld bent tijdens het instellen van de schotel. Want ze doen het rode kruis ook.

 

Dus toch wel over nagedacht door CD.

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali

Ja en ook als je jezelf gesneden hebt bij het ontmantelen van de kabel. Of van het dak gekukeld bent tijdens het instellen van de schotel. Want ze doen het rode kruis ook.

Dus toch wel over nagedacht door CD.


LOL laugh

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Het geeft je wel te denken ja.

 

Alle specialistische kennis is daarmee verdwenen op een helpdesk vrees ik.

Maar des te minder ze weten, des te langer duren de gesprekken en dat levert weer geld in het laatje.

 

Al met al een trieste trend van deze huidige tijd waar helaas veel meer bedrijven gebruik van maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Johan45
Zo te zien kom je als Ziggo klant ook bij Quality Contact terecht.
Het moet dus wel goed zijn. wink

Als je bij Ziggo voorkeuze: "pakket uitbreiden" kiest, kom je inderdaad bij die gasten terecht. Als je kiest voor "internetstoring" o.i.d. krijg je een "echte" Ziggo medewerker aan de lijn.
Niet dat dit altijd helpt... ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En anders kan je altijd nog je handelaar om raad vragen, toch?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Een organisatie die zich zelf hoog in het vaandel heeft staan, die zal ook technische kennis in huis moeten hebben, en dus een goede directe Back-Office. Direct kunnen ingrijpen i.p.v. doormailen, want dat is niet hun sterke kant. Vooral de kleinschaligheid is waar ik vraagtekens bij zet.


ik lees helemaal niets van hetgeen je (in de quote) schrijft in de advertentie
(dus jou verwachtingen zijn subjectief <tov> advertentie)
ik lees enkel een heel rare titel in dit "topic" voor een werving naar werk-geinteresseerden

heb je iets tegen die afbeeldingen van mensen in de advertentie?
heb je iets tegen mensen die willen werken?
heb je iets tegen bedrijven die mensen zoeken OM te werken?
heb je iets gevonden dat anders is dan overige bedrijven met helpdesk?
heb je iets tegen CanalDIGITAAL of Ziggo of het Rode Kruis?

dit is toch je reinste flauwekul dat ik liever zie onder off-topic > moppen
(hoe flauw ook)

ciao

Falling

Julee Cruise

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar het toont wél de werkwijze aan. En het verklaart de soms ronduit stompzinnige vragen en antwoorden.

 

Zo heb ik laatst een medewerker van CDS uitgelegd wat een duo lnb is voor ontvangst van de regionalen, hilarisch!

 

Als er nu had gestaan "U wordt ingezet na een intensieve technische training" of zoiets komt het al anders over.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zo heb ik laatst een medewerker van CDS uitgelegd wat een duo lnb is voor ontvangst van de regionalen, hilarisch!


o, ze bellen jou tegenwoordig al vanuit het "call-center" :D

het verbinden van een wervingscampagne en ieders ongenoegen met een der bekende providers is niet wat je noemt kies.

al weet ik heel goed; hoe moedeloos je kunt worden.
ciao

misschien moet ik me wel aanmelden, is alleszins afhankelijk wat ze me bieden :D

Falling

Julee Cruise

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...