Ga naar inhoud


Als dit de klantenservice van CDS is, dan vrees ik het ergste:


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: ilseonline
Een organisatie die zich zelf hoog in het vaandel heeft staan, die zal ook technische kennis in huis moeten hebben, en dus een goede directe Back-Office. Direct kunnen ingrijpen i.p.v. doormailen, want dat is niet hun sterke kant. Vooral de kleinschaligheid is waar ik vraagtekens bij zet.


ik lees helemaal niets van hetgeen je (in de quote) schrijft in de advertentie
(dus jou verwachtingen zijn subjectief <tov> advertentie)
ik lees enkel een heel rare titel in dit "topic" voor een werving naar werk-geinteresseerden

heb je iets tegen die afbeeldingen van mensen in de advertentie?
heb je iets tegen mensen die willen werken?
heb je iets tegen bedrijven die mensen zoeken OM te werken?
heb je iets gevonden dat anders is dan overige bedrijven met helpdesk?
heb je iets tegen CanalDIGITAAL of Ziggo of het Rode Kruis?

dit is toch je reinste flauwekul dat ik liever zie onder off-topic > moppen
(hoe flauw ook)

ciao



Origineel bericht van: neptunes

Nee, maar het toont wél de werkwijze aan. En het verklaart de soms ronduit stompzinnige vragen en antwoorden.

Zo heb ik laatst een medewerker van CDS uitgelegd wat een duo lnb is voor ontvangst van de regionalen, hilarisch!

Als er nu had gestaan "U wordt ingezet na een intensieve technische training" of zoiets komt het al anders over.


Het antwoord staat er al, daar heb ik niet aan toe te voegen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...