Satlook Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik heb weer 2 nieuwe lijsten gemaakt voor de Azbox. 1. Astra 1 & Astra 3 2. Astra 1,2,3 & Hotbird Groeten astra1_3.zip astra1_2_3_hb.zip DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Zolder Geplaatst: 5 oktober 2009 Geplaatst: 5 oktober 2009 Hoi Een motor lijst zou zeer welkom zijn. Heb je nog plannen? Vgr. Zolder
xsatx Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 @Satlook, Bedankt! Alleen hoe kan ik (mijn zelf toegevoegde) Favorieten Tv+Radio Bouquets uit mijn bestande Satlook-Settings importeren naar deze nieuwe Satlooks-Settings? Via AZBoxEdit v0.90.2880 lukt me dat nog niet. Groeten Xsatx
dreambox2002 Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Satlook, Bedankt! voor je settings maar nu heb ik geen beeld op hd nederland meer
Satlook Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 Citaat: Een motor lijst zou zeer welkom zijn. Update Zit nog in de planning Citaat: Alleen hoe kan ik (mijn zelf toegevoegde) Favorieten Tv+Radio Bouquets uit mijn bestande Satlook-Settings importeren naar deze nieuwe Satlooks-Settings? Ik weet zelf ook niet of dat mogelijk is, ik ben zelf ook nog het een en ander aan het uitzoeken. Citaat: maar nu heb ik geen beeld op hd nederland meer Hebben meer mensen hier last van, als ik zelf de 2 lijsten probeer werkt " HD nederland" wel . DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Zolder Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 (Update Zit nog in de planning ) Heel veel dank. Vrg. Zolder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen