Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb sinds gisteren een haperende verbinding. Soms werkt hetgewoon vlot en andere keer helemaal niets. Heb geprobeert met IE8 en Chrome maar beide doen het niet. Maak verbinding via Hetnet. Heb al andere dns geprobeert maar maakt niets uit. Modem is de Siemens experiabox. Iemand anders nog iedeeen?

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

op de storingspagina van Het Net Niet staat dat alle storingen en werkzaamheden zijn afgerond en opgelost.

ik ga d'r van uit dat die Experiabox al eens een schop onder z'n kont heeft gehad ? (herstart smile ).

hoe verbindt je ? draadloos ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Het lijkt nu over te zijn. Er stond bij status dat er 1377 nat entries waren en die heb ik gewist. Zou dat het kunnen zijn?

Edit: Nu staan er 848.

Groeten Thomas

Geplaatst:
Origineel bericht van: Thomas2000
Het lijkt nu over te zijn. Er stond bij status dat er 1377 nat entries waren en die heb ik gewist. Zou dat het kunnen zijn?

Edit: Nu staan er 848.

dat lijkt mij erg veel ,of is het modem te dom om na een RST 0 pakketje (disconnect) de nat entry te wissen en maar
blijft wachten op een timeout
Geplaatst:

Ik heb van die nat entries verder geen verstand... Het lijkt nu goed te gaan, maar soms nog steeds gedonder.

Groeten Thomas

Geplaatst:

Misschien meerdere PC's in huis waarop Torrents of andere PtP toepassingen draaien? Ik heb in het verleden regelmatig vastlopende routers gehad als gevolg van bovenstaand fenomeen. Nu de buurjongens niet meer mee mogen liften op mijn netwerk is dat probleem opgelost.

Geplaatst:

P2P draait hier niet en eventuele meelifters wonen te ver om te verbinden. Het probleem lijkt over te zijn, maar heb er geen aanwijsbare reden voor....

Groeten Thomas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen