Ga naar inhoud


Is er een wijziging bezig met codering?


_Bartje_

Aanbevolen berichten


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het probleem ligt aan de ontvanger. Vroeger had je eerst de Seca2 ECM en toen Seca3 eraan kwam stond de Seca3 ECM na seca2 in de lijst. Nu is dat andersom bij Nederland 3 HD. Eerst komt dus de seca3 ECM en daarna pas de Seca2 ECM. Omdat je ontvanger alleen door een bug de seca 3 naar je seca 2 kaart stuurt en niet de andere ECM probeert is er geen beeld. Je ontvanger moet dus een upgrade krijgen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
.... Je ontvanger moet dus een upgrade krijgen...

Ik ga dit bij de importeur (is gelukkig voor de Scena 5 en de Vantage dezelfde) voorleggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Littlesat
.... Je ontvanger moet dus een upgrade krijgen...

Ik ga dit bij de importeur (is gelukkig voor de Scena 5 en de Vantage dezelfde) voorleggen.
die seca 2 kaarten is een aflopende zaak, gewoon klagen bij cds en om nieuwe kaarten vragen . en anders een oude software erin zetten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
die seca 2 kaarten is een aflopende zaak, gewoon klagen bij cds ....

Dat werkt dus niet: de eerste keer een mailtje terug dat niets met mijn vraag te maken had, en daarna helemaal geen antwoord meer!

Origineel bericht van: 44piet
..... en anders een oude software erin zetten

No way!
Link naar reactie
Delen op andere sites

met een mediaguard module werkt het .En stel, dat ze bij vantage zo dom zijn om in te gaan op de mediaguard versie herkenning, dan is de kans groot dat de seca3 kaarten weer problemen krijgen . want toen bij de overschakeling was dat het geval , die seca 2 kaart is defect ,snap je , of neem het film 1 aanbod voor 5 euro en direct weer opzeggen sturen ze de kaart s3 ook zo op /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Blijkbaar heeft CD gisteren iets veranderd: NED HD is weer met een SECA 2 kaartje te ontvangen.


Dab heb je wat gemist dat is al een paar weken zo, het was eerst alleen te zien met een seca3 kaart maar klachten naar de PO hebben er toe geleid dat dat pijlsnel teruggedraaid is. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Invertist
Blijkbaar heeft CD gisteren iets veranderd: NED HD is weer met een SECA 2 kaartje te ontvangen.


Dab heb je wat gemist dat is al een paar weken zo, het was eerst alleen te zien met een seca3 kaart maar klachten naar de PO hebben er toe geleid dat dat pijlsnel teruggedraaid is. laugh

Nou......dan heb jij wat gemist: het is handig even de topic te lezen alvorens er midden in te springen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist

Nou......dan heb jij wat gemist: het is handig even de topic te lezen alvorens er midden in te springen!


Echt niet sinds 23-10 krijgen sommige ontvanger problemen met de seca3 kaart omdat de seca2 codering er weer is bijgezet naar aanleiding van de klachten die onder andere ons forum lid @Noordzee heeft ingediend de brieven van en naar de PO zijn hier in dit topic te vinden.
Sinds die tijd werkt seca2 kaart dus weer. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Ik weet het: ik heb het allemaal gevolgd, maar: hier pas sinds gisteren beeld (althans op mijn twee ontvangers).


Nou op het andere forum waar ik hier niet naar kan doorlinken hebben ze nog een paar dagen eerder beeld als 23-10 met de seca2 kaart.

En ja de seca2 codering is weer aangezet omdat NL HD vanaf het standaardpakket gratis moet zijn daar betaalt de PO voor.
Dat het bij jou niet gewerkt heeft is wat anders. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...