humblebee Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Normaal werkt outlook express als ik de PC direkt op het net aansluit. Maar nu heb ik er een router tussen. Nu komt hij met met de fout:Kan de host mail niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: '@Home', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D Het account is niet gewijzigd, dus ik denk dat het iets in de router is. Internet werkt wel met de router. Wie kan mij hier verder mee helpen
winwiz Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Zit er een firewall in die toevallig poort 110 blokt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
humblebee Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 Dan zou ik in de router moeten kijken, want zonder router doet hij het wel. En als ik het adres van de router ingeef , moet ik met een gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. En deze weet ik niet.
Ome Merde Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 verander je inkomende mail (pop3) en uitgaande mail (smtp) servers eens in mail.home.nl (beide) i.p.v alleen mail. voila, problem solved merDe deze ruimte is te huur
humblebee Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2009 Bedankt Ome Merde. Dat was hem. Dus je weet niet alleen veel van de Dreambox dus
Ome Merde Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 nee, ook veel van @Home helaas merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen