seije017 Geplaatst: 6 oktober 2009 Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 ik heb bij een kennis in de kroeg een 8000 staan. deze heeft nog de 15 versie software. en heeft er nu een enkele kop op zitten. maar wil er een dou op zetten dit ivm eredivisie live. maar nu valt af en toe het beeld ff weg. en volgens mij omdat er nog een oudere software versie in zit. nu wil ik voor hem er andere software in zetten maar welke is nu de meest vriendelijke in het gebruik en stabiel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stronger Geplaatst: 6 oktober 2009 Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 het meest vriendelijke in gebruik is toch origineel dus in jouw geval de v 20. maar ikzelf zou er de sattracker 4.0 erin zetten werkt ook zeer stabiel en heb je geen problemen met ruimte tekort enz. maar echt het makkelijkste is origineel deze werkt perfect ook in combinatie met een duo l.n.b. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 9 oktober 2009 Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 ik krijg loader 2000 niet meer werkend op mijn laptop, erreur 484 geeft het programma steeds aan wat ik ook probeer. Wat doe ik fout? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 9 oktober 2009 Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 Het beste kan je Edstrong downloaden en gebruiken. Mocht je nog een deco die echte oude software bevat en dus CHAR in het display geeft, dan moet je wel de originele strongloader gebruiken. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 10 oktober 2009 Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 thks, duidelijk antwoord. Ik heb edstrong 6.3 gevonden, spaanse uitvoering maar ook het installeren van dit programma loopt niet op de laptop, en via usb krijg ik allerlei window errors.grrrr en mijn pc heeft ggen seriele poort dus moet het via mijn oudere laptop. Weer hobbien dus. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 10 oktober 2009 Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 bij het installeren va nedstrong krijg ik de melding instmsia no se ha encontrado. Iemand die weet wat dit betekend? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 10 oktober 2009 Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 probeer anders eens deze loader. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seije017 Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 welke sattracker nu downloaden de 4.0 ( 2 flash ) of de 4.0 ( 3 flash ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 10 oktober 2009 Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 ik ben weer een stapje verder, edstong 6.5 geinstalleerd en deze werkt. Nu proberen de strong weer tot leven te brengen, staat helemaal vast. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stronger Geplaatst: 10 oktober 2009 Delen Geplaatst: 10 oktober 2009 welke sattracker nu downloaden de 4.0 ( 2 flash ) en lees even de bovenste topic van interpol daar staat wel wat je moet doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Krijg je de decoder wel in cha? Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 heb hier een strong 8000 maar krijg hem niet tot leven. Ik krijg hem wel in cha modus, en serieel en parallel kabel eraan maar geen contact. Ontvanger blijft vragen om een kaart maar reageert verder op niets. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellum Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Welke loader gebruik je? heb je wel contact? heb je wel de Generic/Text only printer geinstalleerd? (is die ook standaard?) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J33W33 Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 Heb je de stappen gevolgd op de volgende pagina? http://www.weethet.nl/dutch/sat_updatestrongsrt8000.php Welke versie van Windows gebruik je? Ik heb problemen ondervonden bij het gebruik van Strong loader icm. Windows 7, op een XP systeem werkt deze wel prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stronger Geplaatst: 2 november 2009 Delen Geplaatst: 2 november 2009 ik denk dat jij een niet geactiveerde canaal digitaal kaart hebt met de originele software. dus kaart laten activeren dan moet het werken of je kaart is stuk of je kaartlezer van de ontvanger werkt niet goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen