Gast thedreamboxman Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 beste mensen, weet iemand allereerst waarom ik deze foutmelding krijg, in welk bestand kan ik dit vinden en oplossen? http://img11.imageshack.us/img11/381/foutmeldingvlc.gif en vervolgens is het me gelukt om mijn hardeschijf te mounten maar als ik een vob file afspeel, krijg ik geen geluid en ik kan alleen vob files zien via mijn dreambox en afspelen en net zoals avi's zie ik niet via mijn dreambox en kan ze dus ook niet afspelen, weet iemand waar dit aan ligt ? alvast bedankt voor de reacties
Nobody2050 Geplaatst: 6 oktober 2009 Geplaatst: 6 oktober 2009 Laat het geluid via een home cinemaset lopen middels een coaxiaal kabeltje of optisch kabeltje dan heb je geluid, het wordt namelijk digitaal weergegeven. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
djpetit Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Origineel bericht van: thedreamboxman beste mensen, weet iemand allereerst waarom ik deze foutmelding krijg, in welk bestand kan ik dit vinden en oplossen?http://img11.imageshack.us/img11/381/foutmeldingvlc.gif en vervolgens is het me gelukt om mijn hardeschijf te mounten maar als ik een vob file afspeel, krijg ik geen geluid en ik kan alleen vob files zien via mijn dreambox en afspelen en net zoals avi's zie ik niet via mijn dreambox en kan ze dus ook niet afspelen, weet iemand waar dit aan ligt ? alvast bedankt voor de reacties Welkom op het forum ! Misschien dat je het plaatje (de foutmelding) wat groter kunt maken, want ik kan dit na het openen nog echt steeds niet lezen. Misschien dat we je dan beter kunnen helpen ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast thedreamboxman Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 hoe krijg ik het voor elkaar om 1 coaxiaal kabeltje te verbinden met mijn cinemaset. gaat het geluid het dan opeens wel doen en hoet zit het met het feit dat verschillende bestandtypen niet gezien worden en niet afgespeeld kunnen worden?
Nobody2050 Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Je hebt toch wel een handleiding van je cinemaset? Of kijk anders op de website van het merk/type wat je hebt. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Neem trouwens een optisch kabeltje, de dreambox 500 heeft een optische uitgang. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast thedreamboxman Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik heb noch een coaxiaal of optische uitgang op mijn cinemaset zitten. Ik heb een heel simpele van HE. zit alleen dvd en aux op. dus ik zit nog steeds met de vraag hoe ik geluid kan laten horen op dreambox en hoe ik andere bestanden dan vob kan afspelen? weet iemand het ?
Nobody2050 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Volgens mij kun je de plugin Dreamdvd 0.82 downloaden vanuit Gemini menu. Die kun je dan zo weer instellen dat het geluid via de TV moet lopen. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast thedreamboxman Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 zoals je in het plaatje kan zien, gebruik ik pli jade de laatste versie
Nobody2050 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Ja en? Ik geef een optie aan. Anders houdt het volgens mij dan op, succes. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast thedreamboxman Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 dus aan het geluid valt niks te doen, maar kan ik ook andere files behalve vobs afspelen via mijn mount ? waar ligt dat dan aan en hoe zit het met die foutmelding van VLC ?
Gast thedreamboxman Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 kan iemand iets bedenken, is er iemand die me meer kan vertellen
Gast thedreamboxman Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Is er echt niemand op dit forum die hier iets zinnings over kan vertellen? Heeft iemand anders misschien dezelfde ervaring?
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 iets zinnigs erover vertellen? wie heeft jou verteld dat je avi bestanden op een dm500+ kunt afspelen? wie heeft je uitgelegd hoe te mounten en/OF VLC te gebruiken? wie heeft gevraagd en uitgezocht of dreamDVD op Pli functioneert wie heeft nu inzicht in jou VOB's ( en waar ze vandaan komen ) je laat zelf alles in het midden en geeft geen enkele aanwijzing je mag blij zijn dat op een dm500+ een nfs mount werkt en dat je daarmee TS bestanden op een externe mount kunt opnemen en afspelen dat je met VLC ook overig materiaal kunt streamen naar de dreambox is bekend... minder bekend is dat niet zo maar alles op een dm500+ afgespeeld kan worden (waarom zoek je niet eerst dat wat afgespeeld kan worden) enkel mpeg en ts en met juiste ondersteuning vob Indien vooraf bewerkt met dvdshrink is standaard mogelijk... mits de images het ondersteunen. dus iets zinnigs zeggen/vertellen en schrijven begint bij jouw vraag en heldere uitleg en dan pas de paniekvraag of er (N)iemand op dit Forum.... etc. ciao Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen