elektroboy Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 Vraagje iemand ervaring met een bc639K Heb die vervangen in een versterker maar die werkt niet naar behoren ik heb die bc639k vervangen door een bc639 , het gedeformeerd geluid komt uit die bc iemand ervaring , en weet iemand waar ik deze kan kopen de K dan ? Betreft een versterker audio technologie AT86050 ( geen schema voor handen ) geen
tritium Geplaatst: 7 oktober 2009 Geplaatst: 7 oktober 2009 ik heb gezocht, maar kan de *k versie geen datasheet van vinden, ik denk dat de bc639 die je hebt gewoon goed is, de vorige transistor is niet voor niets overleden, dus ik denk dat je het niet bij dit onderdeel moet zoeken, succes.
columbo Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 dw 639k komt in de kluwers int.transistor gids niet voor,idere fabr. heeft zijn eigen nummer bijv.BC639-6=FER/639-10=ook FER.de bc 639 zonder toevoegsel TFK.het verschil is minimaal,en niet de moeite waart.luister met een kristal oor tellefoontje.(Hoog ohmig) hier mee kun je het signaal prima volgen.
boarder Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Ben je zeker dat het over een BC639K gaat en niet over een BC369K. Want die laatste bestaat wel en is geregeld te vinden in versterkerschakelingen?
elektroboy Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2009 nee nog eens gekeken ( heb er twee staan en is degelijk de 639k maar merci voor de tip wie weet was dat de oorzaak maar heb goed gekeken dus geen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen