Ga naar inhoud


MPEG4 komt bij canaldigitaal


MR_B

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Golfdiesel


Het is natuurlijk al heel vaak verteld, in Duitsland betaal je veel meer kijk en luistergeld dan hier in NL. Daarbij zijn er ook nog eens veel meer Duitsers (80 miljoen tegen 16 miljoen Nederlanders) die dat geld betalen waardoor er gewoon heel veel geld is om de zenders in hoge kwaliteit FTA uit te zenden.

Wil je hier mee zeggen dat SAT 1,VOX,RTL enz ook uit kijk en luistergeld worden betaald?Ik dacht het niet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: wortellica
Ik zit te twijfelen om mijn abbo bij CD te beeindigen, word een beetje moe van elke keer andere ontvangers, lnb,s etc etc.


Helemaal gelijk.Je moet steeds weer investeren om via CD de nederlandse kanalen te kunnen ontvangen.
Is allemaal even bekrompen hier.Als je dan ziet hoe gemakkelijk het met de duitse zenders gaat,bijna alles FTA



Grappig om te zien dat dezelfde klagers meestal wel vooraan in de rij staan om een nieuwe "platte TV" te halen omdat dan het plaatje zoveel beter is, of een nieuwe PC kopen omdat windows 7 er zoveel beter en sneller op draait. Is dat niet hetzelfde?

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: wortellica
Ik zit te twijfelen om mijn abbo bij CD te beeindigen, word een beetje moe van elke keer andere ontvangers, lnb,s etc etc.


Helemaal gelijk.Je moet steeds weer investeren om via CD de nederlandse kanalen te kunnen ontvangen.
Is allemaal even bekrompen hier.Als je dan ziet hoe gemakkelijk het met de duitse zenders gaat,bijna alles FTA



Grappig om te zien dat dezelfde klagers meestal wel vooraan in de rij staan om een nieuwe "platte TV" te halen omdat dan het plaatje zoveel beter is, of een nieuwe PC kopen omdat windows 7 er zoveel beter en sneller op draait. Is dat niet hetzelfde?

Ron


Helemaal fout Ron,ik heb hier nl een oude pc met xp er op staan en verder een 66cm oude beeldbuis tv,dus gaat het niet helemaal op wat je schrijft.Maar je hebt wel gelijk dat er zeker mensen zijn waarop dit van toepassing is.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
...om de zenders in ... FTA uit te zenden.


FTA is vanwege nasynchoniseren mogelijk, de FTA zenders zenden alleen maar Duitstalige programma's uit (en geen engels audiospoor zoals vroegah op de antenne). Dan maar liever een smartcard, ik zit niet te wachten op nagesynchroniseerde films.

Wat wel kl*te is, is de keuze voor allerlei eigen niet-standaard frutsels zoals de "mediahighway", werkt stukken slechter dan de algemene standaard en voegt niks toe. Maar da's ook weer niet uniek voor CD, daar hebben meer providers een handje van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken dat eens voor ,wij betalen nog steeds kijken luistergeld , en daar kan zelfs niemand meer onderuit, omdat het direct van de inkomsten ingehouden word . en er vloeien ook reklamegelden , en wie weet hoeveel via de achterdeur aan subsidies. aan films en theater enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we deze discussie niet beter naar de rubriek Canal Digitaal verplaatsen? Dan hebben er meer mensen wat aan. Deze discussie gaat niet alleen over een Dreambox probleem.

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...