TokeMUp Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: Murdock Citaat: En gooi AUB die hele ManX overboord!! Hoeveel abonnees zou die hele zender nu hebben? Of dring dat terug naar échte nachturen (02u00-06u00) ofzo... Ik denk dat je daar nog heel erg van zal schrikken! Voor Canaldigitaal kijkers hé mvg
cookie Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Mooi dat Acht nu meer zendtijd heeft. Enkel nog de aspect ratio respecteren, ik zie nog vaak 4:3 uitzendingen uitgerekt naar 16:9. VTM kazoom is geen zender voor mij, maar na het wegvallen van Cartoon Network en Boomerang was dit wel nodig denk ik. Nu nog de Exqi zenders erbij, dan hebben ze een fatsoenlijk pakket.
danny38 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 juist een nieuwsbrief gekegen vtmkzoom zend uit vanaf 06 uur tot 19 45 uur acht vanaf 14 uur tot 02 uur in de nacht we zijn op de goede weg juist nog exqi sport en dan zijn er veel te vrede
Gerard 76 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Kazoom is voor de kids erg welkom. Beter dan Cartoon Network.
Davev Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Origineel bericht van: Bangkok By Night Maar wat een slechte beeldkwaliteit zeg .... pffff ... Ik vond het nog meevallen. Natuurlijk kan je van niels hogerson tekenfilmpjes van 30 jaar geleden of lassie uit de jaren stillekes geen haarscherp beeld maken. Maar recentere dingen zagen er hier toch doenbaar uit (en ik denk nu ook niet dat de doelgroep bepaald wakker ligt van de scherpte van de beelden) Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Pieter-Brugge Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Heb gisterenavond vtmKzoom ook eventjes bekeken, moet zeggen beeldkwaliteit viel redelijk mee, had het erger verwacht met nog een zender erbij op zelfde transponder, maar moet toch dringend minstens een transponder erbij voor TV Vlaanderen en Canal Digitaal. Wel jammer dat kanaal Z nu nog enkel in de namiddag tot 14 uur te bekijken is, kon nog net voordien kijken toen ik thuis kwam naar het nieuws van de dag ervoren (tussen 5 en 6). Als ik het nog zal willen zien zal ik het moeten opnemen! Nu is de indeling blijkbaar Kanaal Z van 07.00-14.00 en Acht van 14.00-02.00 vtmKzoom van 06.00-19.45 en Man-X 's nachts Zag gisteren na 19.45 mooi testbeeld.. Zou het niet beter zijn om dan net zoals op de Telenet-kabel dan van 19.45 tot 00.00 Kanaal Z meegeven, is dan net de nieuwe nieuwsuitzending, zijn de kijkers van Kanaal Z ook weer tevreden.. Greetz, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Littlesat Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Citaat: maar moet toch dringend minstens een transponder erbij voor TV Vlaanderen en Canal Digitaal. Helemaal mee eens... daar wordt het nu toch wel echt hoog tijd voor. En een goed uitgestippeld plan wat betreft een overstap naar MPEG4/DVB-S2... En waarom huren ze niet ergens een los plekje? Zoals Een-HD vroeger apart op een transponder plek zat? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Menneke Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: Pieter-Brugge Zag gisteren na 19.45 mooi testbeeld.. Zou het niet beter zijn om dan net zoals op de Telenet-kabel dan van 19.45 tot 00.00 Kanaal Z meegeven Of gewoon geen testbeeld meer uitzenden! Dan kan die verspilde bandbreedte tenminste toch voor de andere zenders gebruikt worden. Of misschien is dit slechts tijdelijk omdat ze er pas mee gestart zijn. VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS
Bangkok By Night Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Citaat: Origineel bericht van: Bangkok By Night Maar wat een slechte beeldkwaliteit zeg .... pffff ... Citaat: Ik vond het nog meevallen. Natuurlijk kan je van niels hogerson tekenfilmpjes van 30 jaar geleden of lassie uit de jaren stillekes geen haarscherp beeld maken. Maar recentere dingen zagen er hier toch doenbaar uit (en ik denk nu ook niet dat de doelgroep bepaald wakker ligt van de scherpte van de beelden) Beelden met de nieuwe K3 zullen echt geen 30 jaar oud zijn. Op een 46 inch ziet het er gewoon niet uit. De kwaliteit is bar en bar slecht, punt uit. Het wordt hoog tijd dat tvv er iets aan doet voor er nog meer klanten afhaken ... anders zitten wij binnen de kortste tijd terug zonder Belgische zenders op sat en dit door het slechte beleid van tvv. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
Lithion Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Ieder SD beeld ziet er slecht uit als je met je neus op je scherm kijkt. En dit bij zowel TVV, Telenet als Belgacom.
danny38 Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 denk niet dat de kinderen zich daar veel van zullen aan trekken . of het nu mooi beeld is of niet
notrius Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: Menneke Dan kan die verspilde bandbreedte tenminste toch voor de andere zenders gebruikt worden. Dat valt nog mee hoor, +-1000kbps dat verloren gaat.
digitaal kijker Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: Bangkok By Night Citaat: Origineel bericht van: Bangkok By Night Maar wat een slechte beeldkwaliteit zeg .... pffff ... Citaat: Ik vond het nog meevallen. Natuurlijk kan je van niels hogerson tekenfilmpjes van 30 jaar geleden of lassie uit de jaren stillekes geen haarscherp beeld maken. Maar recentere dingen zagen er hier toch doenbaar uit (en ik denk nu ook niet dat de doelgroep bepaald wakker ligt van de scherpte van de beelden) Beelden met de nieuwe K3 zullen echt geen 30 jaar oud zijn. Op een 46 inch ziet het er gewoon niet uit. De kwaliteit is bar en bar slecht, punt uit. Het wordt hoog tijd dat tvv er iets aan doet voor er nog meer klanten afhaken ... anders zitten wij binnen de kortste tijd terug zonder Belgische zenders op sat en dit door het slechte beleid van tvv. Mvg. BbyN zag vanavond op Kzoom op telenet het kzoom junior nieuws,en ze toonden iets van K3 van vorige week zaterdag,en dat was ook met de gekende blokjes toen, en dat op telenet dan. dus is te zien in welke kwaliteit VTM het doorgeeft denk ik zo (heeft er ook mee te maken hé). Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Devrim Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik weet niet op wat voor apparatuur jullie kijken en vanaf welke afstand jullie kijken maar ik heb echt nergens last van. Verder is VTMKazoom echt wel een kwaliteitzender...Wat een geweldige tekenfilms worden er uitgezonden Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 oktober 2009 Geplaatst: 10 oktober 2009 Origineel bericht van: Devrim Ik weet niet op wat voor apparatuur jullie kijken en vanaf welke afstand jullie kijken maar ik heb echt nergens last van. Het is zeker geen subjectief gegeven, de meetgegevens bewijzen dat de bitrate bij de Vlaamse TVV zenders toch echt wel laag liggen, en TVV zelf toegeeft dat die transponder nu echt wel propvol zit. Maar ja, misschien kijk jij op een 22" TV'tje, hoe kleiner het toestel hoe minder je dat gaat zien, natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen