Harley Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Raar probleem, als ik DCC start lijkt deze verbinding te hebben. Als ik nu wat wil aanpassen, lijkt het niet te werken. Afsluiten DCC wil alleen maar via taakbeheer. Reboot ik eerst de dreambox voor ik verbinding leg met DCC gaat het wel altijd goed. Maakt niet uit welke versie ik van DCC gebruik, waar moet ik dit zoeken? VU+ Duo2 - PrismCube
paardengek Geplaatst: 8 oktober 2009 Geplaatst: 8 oktober 2009 Geen DCC gebruiken. FTP met bijv Filezilla. Telnet / SSH via putty. Meer heb je niet nodig. Ik gebruik al jaren geen DCC. Vind het een instabiel programma. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
vGnp Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: paardengek Vind het een instabiel programma Dat viel onder Windows 2000 wel mee. Nu ik Vista heb is het inderdaad k*t met peren. Filezilla is een goeie tip. Bedankt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Harley Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2009 Origineel bericht van: vGnp Vista Kijk aan, zou kunnen. XP idd nooit geen last gehad. VU+ Duo2 - PrismCube
vGnp Geplaatst: 9 oktober 2009 Geplaatst: 9 oktober 2009 En het maakt niet uit of ik de E1 versie voor m'n DM7000 gebruik, of de E2 versie voor m'n DM7026+, of ik het in XP mode draai, of als Admin, het loopt vast, het scherm vervormt, het is drie keer niks. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Harley Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Gebruik nu 2 dagen Windows 7, DCC werkt nu weer lekker. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen