Ga naar inhoud


Stijgen of dalen nu de huizenprijzen


vincent1971

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: wanderer
hier in Zeeuws-Vlaanderen zijn heeeeeeel veel huizen te koop voor minder dan 100.000€.....

Dat is leuk maar wie wil daar nu wonen als je werk in de randstad zit, en je 2,5 uur per dag moet pendelen naar je werk. eek


Wie daar sowieso wonen? Mistroostige klei omgeving.

Persoonlijke mening hé, smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Anyway, hier wordt nagenoeg nog steeds geen huis gekocht voordat het oude huis verkocht is, die spiraal zal eerst moeten worden doorbroken en daar ziet het nog niet echt naar uit. Ik ken veel mensen die bijna geen kijkers krijgen.

Alle positieve geluiden ten spijt, het is een beetje hetzelfde als de economie: omdat de beurzen de laatste tijd zijn gestegen lijkt het of de economie opkrabbelt maar dat is maar ten dele waar, alleen door overheids investeringen blijft de boel nog een beetje overeind. Eerst zal de consument weer moeten besteden. Huidige beurswaarde is geen afspiegeling van de reële economie.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan heb je de boodschap niet begrepen. Als je echt wat wil doen aan de files dan moeten we ervoor zorgen dat bedrijven hun kantoren niet meer naast de A10 in Amsterdam zetten maar in Zeeuws-Vlaanderen en dat jij daar ook gaat wonen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Dan heb je de boodschap niet begrepen. Als je echt wat wil doen aan de files dan moeten we ervoor zorgen dat bedrijven hun kantoren niet meer naast de A10 in Amsterdam zetten maar in Zeeuws-Vlaanderen en dat jij daar ook gaat wonen!

Hulde!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een bekrompen gedachtengang! We zijn Europeaan! Amerikanen verhuizen complete staten voor hun werk, en soms zelfs van oost naar west (of omgekeerd). En jij wil nog niet eens 200 km verderop?

 

Maar nu is het wel het kip en ei probleem, dat is zo.

 

 

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer de hypotheekrente gaat stijgen, heb je kans dat een aantal mensen denken dat dit het moment is om te kopen, en nog net te profiteren van een lage rentestand. Ik zie nu al regelmatig bordjes "verkocht" bij huizen tussen de 2 en 3 ton, of net daarboven. Het kan zijn dat dit een tijdelijke opleving is, resultaten uit het verleden bieden geen garantie....

 

T B

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Psychosammie
Wat een bekrompen gedachtengang! We zijn Europeaan! Amerikanen verhuizen complete staten voor hun werk, en soms zelfs van oost naar west (of omgekeerd). En jij wil nog niet eens 200 km verderop?

Maar nu is het wel het kip en ei probleem, dat is zo.




Ha.. ha.... waar denk je dat de crisis is ontaan, in de United States, en waar kunnen de mensen de hyphotheek niet meer betalen en staan bij bossen de huizen te koop voor een paar dollar...in de United States cry
Waarom ga jij niet vanuit het Gooi naar Groningen? jij heb je werk zeker wel naast de deur? smirk


Een beetje off topic maar toch, 200 km van je werk afwonen kan dus echt niet, de oplossing is meer en vooral slimmer asfalt, voorbeeld: de nieuwe randwegen Den Bosch en Eindhoven met een doorgaande middenbaan.

Ik was een paar jaar geleden op vakantie in Drente, heerlijk rustig en mooie goedkope vrijstaande huizen. Maar het is er niet voor niets zo rustig hé! Ik ga er wel wonen als ik gepensioneerd ben! Of misschien toch net over de grens in Duitsland, daar is het nog goedkoper en krijg je er zomaar een weide + bijbehorende koeien bij!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik ga er wel wonen als ik gepensioneerd ben! Of misschien toch net over de grens in Duitsland, daar is het nog goedkoper en krijg je er zomaar een weide + bijbehorende koeien bij!

hier in Zeeuws-Vlaanderen ook hoor en met een uur ben ik in Lille, op de peage naar het zuiden, of ik stap hier op de lijnbus en ben zo in Brugge....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
200 km van je werk afwonen kan dus echt niet

 

Dat is dus onzin. Ik woon 35 km van mijn werk. Een uur is standaard, als het vast staat wordt dat minimaal 1,5 uur. Als wij een beetje goede wegen zouden hebben waar ook auto gereden mag worden (harder dan 120) dan zou ik met gemak die 200 km kunnen afleggen. Immers 1,5 uur is blijkbaar al acceptabel.

 

Citaat:
leuk zijn als den haag er is wat mee ging doen wonen waar we werken of vice versa

 

En daar moet ik al helemaal niet aandenken. Nog meer overheidsbemoeienis. Dat lijkt het communisme wel. Krijg je opdracht om naar siberie of tibet te vertrekken.

 

En ik zie de volgende toepassing van het kastje van Eurlings al. Hé meer dan 10 kilometer voor woon / werkverkeer. Hupsakee, extra boete bovenop het spitstarief.

 

Eerst nadenken voordat je hier zoiets opschrijft mad

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee jij moet eerst is nadenken voor je iets opschrijft mad

Maximum snelheid is er niet voor niks dat scheelt jaarlijks veel mensenlevens.

Als jij denkt dat je met 200km per uur naar huis moet kunnen in de spits??

Zaken verdraaien kan ik ook wel t kastje gaf ik als t foute voorbeeld .

Ik heb ongeveer 2 miljoen km ervaring op de weg en jij??

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij volgt niet echt wat er staat.

 

Ik ben voorstander van een hogere snelheid op de snelweg. Veiligheid is voor mij geen issue. Blijf dan lekker thuis. Bovendien ben ik van mening dat de veiligheid niet in gevaar komt door een hogere snelheid maar door figuren die niet op de snelweg thuishoren.

 

Daarnaast, als we echte snelwegen zouden hebben met een hogere snelheid dan is 200 km in 1,5 uur geen probleem. Dan heb ik het dus over een gemiddelde van slechts 133 km/uur en niet over 200 km/uur.

 

Jij 2 miljoen km, ik 500.000. Ben jij nou een 4 keer betere chauffeur?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...