Ga naar inhoud


Motor draait niet meer


elnino

Aanbevolen berichten


Heb je nog beeld op de sat waar hij nu nog op gericht staat? Indien niet is er wat aan je kabel. Staan de instellingen betreffende diseqc nog goed? (waarschijnlijk wel vermoed ik). Anders zal het een case voor de beteren zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedank voor je antwoord Lancelot, ik dacht dat er niemand een antwoord geeft. :-). Ik heb wel beeld waar hij nu nog op gericht staat (gelukkig). Maar ik wil bijvoorbeeld een canaal kijken die op een andere sat staat maar hij wil dus niet draaien. Tot gisteren deed ie nog wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het beste is nog altijd de goede oude actuator motor met een v-box of positioner

dat werkt ALTIJD , al jaren...

ik moet niet hebben van die disecq troep moters via LNB kabel

Guy1

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week geleden had een kennis van mij het zelfde.. hij had z'n motor naar mijn toe genomen,en getest op mijn syteem...deed het dus ook niet!

 

Wij zagen kleine zwart/blauwe brandplekken op de as ..hoogstwaarschijnlijk is er bliksem ingeslagen , toen wij hem terug brachten voor garantie zei diegene dat er al VELE stab rotoren zijn terug gebracht !! die allemaal in de volle wind hadden gehangen. dus stab niet zo geschikt om in de volle wind te hangen.

=gewoon garantie

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@elnino

 

Een kameraad van mij heeft voor een aantal weken geleden het zelfde verhaal gehad. De disecq motor wilde niet meer van west naar oost terug. De motor terug gebracht naar de leverancier. Krijg hij de melding dat er inmiddels 3 motoren waren terug gekomen met een soortgelijk probleem. 10 tegen 1 dat de motor naar de kl*t* is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...